Subject: خبر خوب شهرداری یاسوج؛
From: asrdena.ir

۱۸ ماه اجاره رایگان در صورت استقرار کاسبان در بازار امام علی
Date: Fri, 01 Aug 2025 15:20:11 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--55FFC2D2520C512B62891832D3A36013_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----55FFC2D2520C512B62891832D3A36013_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----55FFC2D2520C512B62891832D3A36013_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/css
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/content_92079.css

----55FFC2D2520C512B62891832D3A36013_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/gif
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/print_logo.gif

////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

----55FFC2D2520C512B62891832D3A36013_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

----55FFC2D2520C512B62891832D3A36013_MULTIPART_MIXED--