Subject: خبرنگاران محجوبانه نیست‌هایشان را سکوت می‌کنند/
From: asrdena.ir

دلنوشته یکی از خبرنگار کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت روز خبرنگار
Date: Tue, 19 Aug 2025 15:03:52 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--0318D99579822759F06DBD736F39E766_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----0318D99579822759F06DBD736F39E766_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----0318D99579822759F06DBD736F39E766_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/css
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/content_92079.css

----0318D99579822759F06DBD736F39E766_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/gif
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/print_logo.gif

////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

----0318D99579822759F06DBD736F39E766_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

----0318D99579822759F06DBD736F39E766_MULTIPART_MIXED--