Subject: استاندار کهگیلویه و بویراحمد:
From: asrdena.ir

اهداف شیطانی پشت جریان تولید و توزیع مواد مخدر قرار دارد
Date: Thu, 18 Sep 2025 14:17:34 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--6C73F5B56BFBB30E0A5B0A7C011E0F0E_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----6C73F5B56BFBB30E0A5B0A7C011E0F0E_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----6C73F5B56BFBB30E0A5B0A7C011E0F0E_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/css
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/content_93623.css

----6C73F5B56BFBB30E0A5B0A7C011E0F0E_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/gif
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/print_logo.gif

////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

----6C73F5B56BFBB30E0A5B0A7C011E0F0E_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

----6C73F5B56BFBB30E0A5B0A7C011E0F0E_MULTIPART_MIXED--