Subject: یک گام تا تکمیل طرح‌های نیمه تمام
From: asrdena.ir

فرودگاه یاسوج در یک قدمی پروازهای بین المللی
Date: Sun, 08 Jun 2025 04:20:46 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--3D92AC16076842600E084D9BDFEE4E79_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----3D92AC16076842600E084D9BDFEE4E79_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----3D92AC16076842600E084D9BDFEE4E79_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/css
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/content_92079.css

----3D92AC16076842600E084D9BDFEE4E79_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/gif
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/print_logo.gif

////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

----3D92AC16076842600E084D9BDFEE4E79_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

----3D92AC16076842600E084D9BDFEE4E79_MULTIPART_MIXED--