Subject: در پی گرد و خاک شدید،
From: asrdena.ir

شرایط حداقل ۶ شهرستان‌ استان کهگیلویه و بویراحمد بحرانی است
Date: Fri, 09 May 2025 14:24:59 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--7F34D6E14A25F7CD7284CE124A2B6E2E_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----7F34D6E14A25F7CD7284CE124A2B6E2E_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----7F34D6E14A25F7CD7284CE124A2B6E2E_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/css
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/content_91235.css

----7F34D6E14A25F7CD7284CE124A2B6E2E_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/gif
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/print_logo.gif

////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

----7F34D6E14A25F7CD7284CE124A2B6E2E_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

----7F34D6E14A25F7CD7284CE124A2B6E2E_MULTIPART_MIXED--