Subject: فرماندار شهرستان کهگیلویه خبرداد
From: asrdena.ir

خودسوزی در مقابل آب و فاضلاب بخش چاروسا
Date: Tue, 29 Jul 2025 10:21:50 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--CE7190EB319F21F2F0A1B28FFF4BDC1C_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----CE7190EB319F21F2F0A1B28FFF4BDC1C_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----CE7190EB319F21F2F0A1B28FFF4BDC1C_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/css
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/content_92079.css

----CE7190EB319F21F2F0A1B28FFF4BDC1C_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/gif
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/print_logo.gif

////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

----CE7190EB319F21F2F0A1B28FFF4BDC1C_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

----CE7190EB319F21F2F0A1B28FFF4BDC1C_MULTIPART_MIXED--