Subject: پس از ۲ روز تلاش مردم و امدادگران؛
From: asrdena.ir

پیدا شدن جسد مردِ گم شده در ارتفاعات ساورز سرفاریاب
Date: Thu, 18 Sep 2025 19:11:10 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--15C450F3030E00C65DC09822CF545501_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----15C450F3030E00C65DC09822CF545501_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----15C450F3030E00C65DC09822CF545501_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/css
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/content_93623.css

----15C450F3030E00C65DC09822CF545501_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/gif
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/print_logo.gif

////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

----15C450F3030E00C65DC09822CF545501_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

----15C450F3030E00C65DC09822CF545501_MULTIPART_MIXED--