Subject: معاون امور صنایع و معادن صمت استان:
From: asrdena.ir

اهداف همه شاخص های اختصاصی بخش معدن کهگیلویه و بویراحمد محقق شد
Date: Sun, 27 Jul 2025 23:56:19 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--6E6FF969B413DAB2ED542DE92BA804B6_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----6E6FF969B413DAB2ED542DE92BA804B6_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----6E6FF969B413DAB2ED542DE92BA804B6_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/css
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/content_92079.css

----6E6FF969B413DAB2ED542DE92BA804B6_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/gif
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/print_logo.gif

////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

----6E6FF969B413DAB2ED542DE92BA804B6_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

----6E6FF969B413DAB2ED542DE92BA804B6_MULTIPART_MIXED--