Subject: سرپرست میراث فرهنگی کهگیلویه‌وبویراحمد:
From: asrdena.ir

کیفیت خدمات‌دهی گردشگری در سد شاه قاسم مناسب نیست
Date: Fri, 04 Jul 2025 12:49:07 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--1EFC30BD9C9C0CE23B93B99177F531A7_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----1EFC30BD9C9C0CE23B93B99177F531A7_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----1EFC30BD9C9C0CE23B93B99177F531A7_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/css
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/content_92079.css

----1EFC30BD9C9C0CE23B93B99177F531A7_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/gif
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/print_logo.gif

////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

----1EFC30BD9C9C0CE23B93B99177F531A7_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

----1EFC30BD9C9C0CE23B93B99177F531A7_MULTIPART_MIXED--