Subject: رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی؛
From: asrdena.ir

افزایش حدود ۳۰۰ درصدی اعتبارات در کهگیلویه و بویراحمد
Date: Sun, 08 Jun 2025 01:18:47 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--E7369562114975FDAFC19EBE061C6171_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----E7369562114975FDAFC19EBE061C6171_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----E7369562114975FDAFC19EBE061C6171_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/css
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/content_92079.css

----E7369562114975FDAFC19EBE061C6171_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/gif
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/print_logo.gif

////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

----E7369562114975FDAFC19EBE061C6171_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

----E7369562114975FDAFC19EBE061C6171_MULTIPART_MIXED--