Subject: اخبار فضای مجازی و شبکه های اجتماعی؛
From: asrdena.ir

هشتگ نه به سد مارون 2 (سد آبریز) در خوزستان
Date: Thu, 03 Jul 2025 13:39:47 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--65923527A8E0FEC4F037A882431EF126_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----65923527A8E0FEC4F037A882431EF126_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----65923527A8E0FEC4F037A882431EF126_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/css
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/content_92079.css

----65923527A8E0FEC4F037A882431EF126_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/gif
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/print_logo.gif

////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

----65923527A8E0FEC4F037A882431EF126_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

----65923527A8E0FEC4F037A882431EF126_MULTIPART_MIXED--