Subject: طی حکمی از سوی غلام‌نژاد رئیس دانشگاه علوم پزشکی؛
From: asrdena.ir

سرپرست دانشکده پیراپزشکی یاسوج منصوب شد
Date: Sun, 14 Sep 2025 10:41:58 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--90B9E656F9075625DF92C162D9E9F521_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----90B9E656F9075625DF92C162D9E9F521_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----90B9E656F9075625DF92C162D9E9F521_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/css
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/content_93623.css

----90B9E656F9075625DF92C162D9E9F521_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/gif
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/print_logo.gif

////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

----90B9E656F9075625DF92C162D9E9F521_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

----90B9E656F9075625DF92C162D9E9F521_MULTIPART_MIXED--