Subject: فرمانده سپاه فتح استان عنوان کرد
From: asrdena.ir

سیاست زدگی تاثیر مستقیمی بر محرومیت در کهگیلویه و بویراحمد دارد
Date: Thu, 31 Jul 2025 10:51:18 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--AFF8A2BB6C762DFAB8C9E8AD680680F4_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----AFF8A2BB6C762DFAB8C9E8AD680680F4_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----AFF8A2BB6C762DFAB8C9E8AD680680F4_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/css
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/content_92079.css

----AFF8A2BB6C762DFAB8C9E8AD680680F4_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/gif
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/print_logo.gif

////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

----AFF8A2BB6C762DFAB8C9E8AD680680F4_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/jpeg
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/10391_110.jpg

----AFF8A2BB6C762DFAB8C9E8AD680680F4_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

----AFF8A2BB6C762DFAB8C9E8AD680680F4_MULTIPART_MIXED--