Subject: فرمانده سپاه فتح استان عنوان کرد
From: asrdena.ir

سیاست زدگی تاثیر مستقیمی بر محرومیت در کهگیلویه و بویراحمد دارد
Date: Sun, 08 Jun 2025 06:19:16 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--B858515DDD5E9A77642C969E61D089CB_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----B858515DDD5E9A77642C969E61D089CB_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----B858515DDD5E9A77642C969E61D089CB_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/css
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/content_92079.css

----B858515DDD5E9A77642C969E61D089CB_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/gif
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/print_logo.gif

////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

----B858515DDD5E9A77642C969E61D089CB_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/jpeg
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/10391_110.jpg

----B858515DDD5E9A77642C969E61D089CB_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

----B858515DDD5E9A77642C969E61D089CB_MULTIPART_MIXED--