Subject: رئیس اورژانس 115 کهگیلویه و بویراحمد خبر داد
From: asrdena.ir

نجات جان کودک ۷ ساله با تلاش پرسنل اورژانس یاسوج
Date: Fri, 19 Sep 2025 01:58:32 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--5244BC40C29A34C1D7D130330CAD4ECC_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----5244BC40C29A34C1D7D130330CAD4ECC_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----5244BC40C29A34C1D7D130330CAD4ECC_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/css
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/content_93623.css

----5244BC40C29A34C1D7D130330CAD4ECC_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/gif
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/print_logo.gif

////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

----5244BC40C29A34C1D7D130330CAD4ECC_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

----5244BC40C29A34C1D7D130330CAD4ECC_MULTIPART_MIXED--