Subject: رئیس اورژانس 115 کهگیلویه و بویراحمد خبر داد
From: asrdena.ir

نجات جان کودک ۷ ساله با تلاش پرسنل اورژانس یاسوج
Date: Wed, 02 Jul 2025 16:28:07 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--EE80926B732C4C45E117715841A94C9D_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----EE80926B732C4C45E117715841A94C9D_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----EE80926B732C4C45E117715841A94C9D_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/css
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/content_92079.css

----EE80926B732C4C45E117715841A94C9D_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/gif
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/print_logo.gif

////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

----EE80926B732C4C45E117715841A94C9D_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

----EE80926B732C4C45E117715841A94C9D_MULTIPART_MIXED--