Subject: امام جمعه قلعه رئیسی:
From: asrdena.ir

بعضی از مسوولان و نهادهای تربیتی در چاروسا خواب هستند
Date: Wed, 20 Aug 2025 00:21:50 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--E3AD3C7EA26C2D2E412D248B2AD34FB5_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----E3AD3C7EA26C2D2E412D248B2AD34FB5_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----E3AD3C7EA26C2D2E412D248B2AD34FB5_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/css
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/content_92079.css

----E3AD3C7EA26C2D2E412D248B2AD34FB5_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/gif
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/print_logo.gif

////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

----E3AD3C7EA26C2D2E412D248B2AD34FB5_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

----E3AD3C7EA26C2D2E412D248B2AD34FB5_MULTIPART_MIXED--