Subject: امام جمعه موقت یاسوج:
From: asrdena.ir

اشرافی‌گراها روز قیامت هیچ جوابی مقابل حضرت علی ( ع) ندارند
Date: Sun, 08 Jun 2025 20:48:08 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--0C3D46D04E028D57B6028EC4EFC7E856_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----0C3D46D04E028D57B6028EC4EFC7E856_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----0C3D46D04E028D57B6028EC4EFC7E856_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/css
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/content_92079.css

----0C3D46D04E028D57B6028EC4EFC7E856_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/gif
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/print_logo.gif

////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

----0C3D46D04E028D57B6028EC4EFC7E856_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

----0C3D46D04E028D57B6028EC4EFC7E856_MULTIPART_MIXED--