Subject: امام جمعه یاسوج:
From: asrdena.ir

مسؤولان جواب قاطعی به یاوه‌گویی‌های نخست‌وزیر انگلیس بدهند
Date: Wed, 30 Jul 2025 08:28:27 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--323D88F32A5F6F131D7E656E8701D78A_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----323D88F32A5F6F131D7E656E8701D78A_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----323D88F32A5F6F131D7E656E8701D78A_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/css
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/content_92079.css

----323D88F32A5F6F131D7E656E8701D78A_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/gif
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/print_logo.gif

////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

----323D88F32A5F6F131D7E656E8701D78A_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

----323D88F32A5F6F131D7E656E8701D78A_MULTIPART_MIXED--