Subject: امام جمعه یاسوج:
From: asrdena.ir

مسؤولان جواب قاطعی به یاوه‌گویی‌های نخست‌وزیر انگلیس بدهند
Date: Sun, 08 Jun 2025 10:47:06 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--5747D30B23DA74EB0C514C5FA3BCAA90_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----5747D30B23DA74EB0C514C5FA3BCAA90_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----5747D30B23DA74EB0C514C5FA3BCAA90_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/css
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/content_92079.css

----5747D30B23DA74EB0C514C5FA3BCAA90_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/gif
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/print_logo.gif

////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

----5747D30B23DA74EB0C514C5FA3BCAA90_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

----5747D30B23DA74EB0C514C5FA3BCAA90_MULTIPART_MIXED--