Subject: امام جمعه کبگیان:
From: asrdena.ir

برخی‌ها از ترس برملا شدن ماهیت برجام اذهان عمومی را منحرف می‌کنند
Date: Sun, 08 Jun 2025 10:46:31 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--A356AFEF857BA76B4BBCA0E5EDB92F52_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----A356AFEF857BA76B4BBCA0E5EDB92F52_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----A356AFEF857BA76B4BBCA0E5EDB92F52_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/css
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/content_92079.css

----A356AFEF857BA76B4BBCA0E5EDB92F52_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/gif
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/print_logo.gif

////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

----A356AFEF857BA76B4BBCA0E5EDB92F52_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

----A356AFEF857BA76B4BBCA0E5EDB92F52_MULTIPART_MIXED--