Subject: امام جمعه گچساران:
From: asrdena.ir

مسوولان در عمل پاسخی به موضوع فیش‌های نجومی نداده‌اند
Date: Thu, 09 Oct 2025 11:36:55 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--09ED6F857896DB13EEF31FF82CE0F809_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----09ED6F857896DB13EEF31FF82CE0F809_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----09ED6F857896DB13EEF31FF82CE0F809_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/css
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/content_93623.css

----09ED6F857896DB13EEF31FF82CE0F809_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/gif
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/print_logo.gif

////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

----09ED6F857896DB13EEF31FF82CE0F809_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

----09ED6F857896DB13EEF31FF82CE0F809_MULTIPART_MIXED--