Subject: امام جمعه گچساران:
From: asrdena.ir

مسوولان در عمل پاسخی به موضوع فیش‌های نجومی نداده‌اند
Date: Tue, 19 Aug 2025 19:40:53 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--B85B1D835DADB1000A07BBEF7F69B869_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----B85B1D835DADB1000A07BBEF7F69B869_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----B85B1D835DADB1000A07BBEF7F69B869_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/css
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/content_92079.css

----B85B1D835DADB1000A07BBEF7F69B869_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/gif
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/print_logo.gif

////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

----B85B1D835DADB1000A07BBEF7F69B869_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

----B85B1D835DADB1000A07BBEF7F69B869_MULTIPART_MIXED--