Subject: امام جمعه قلعه‌رئیسی:
From: asrdena.ir

فیش‌های نجومی محصول نبودن تفکر بسیجی در برخی افراد است
Date: Sun, 08 Jun 2025 14:42:09 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--5641047A177CE5EEEB50F8BD3D7F2916_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----5641047A177CE5EEEB50F8BD3D7F2916_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----5641047A177CE5EEEB50F8BD3D7F2916_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/css
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/content_92079.css

----5641047A177CE5EEEB50F8BD3D7F2916_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/gif
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/print_logo.gif

////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

----5641047A177CE5EEEB50F8BD3D7F2916_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

----5641047A177CE5EEEB50F8BD3D7F2916_MULTIPART_MIXED--