Subject: جانشین فرمانده کل سپاه:
From: asrdena.ir

آمریکا به تعهداتش عمل نکند "برجام" را به موزه می‌فرستیم
Date: Thu, 09 Oct 2025 06:27:44 +0330
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/related;
	boundary="--1699BC4B4E9CF0FB3F87D6A059619939_MULTIPART_MIXED";
	type="text/html"
X-MimeOLE: Produced By IRANSAMANEH.COM

This is a multi-part message in MIME format.

----1699BC4B4E9CF0FB3F87D6A059619939_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/html
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/index.html

----1699BC4B4E9CF0FB3F87D6A059619939_MULTIPART_MIXED
Content-Type: text/css
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/content_93623.css

----1699BC4B4E9CF0FB3F87D6A059619939_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/gif
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/print_logo.gif

////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////////

----1699BC4B4E9CF0FB3F87D6A059619939_MULTIPART_MIXED
Content-Type: image/vnd.microsoft.icon
Content-Transfer-Encoding: base64
Content-Location: http://mhtfile/favicon.ico

----1699BC4B4E9CF0FB3F87D6A059619939_MULTIPART_MIXED--