کد خبر: ۴۴۴
تاریخ انتشار:۱۴:۳۱ - ۳۰ شهريور ۱۳۹۵
در جشن غدیر باشت مطرح شد
عصر دنا: مسؤول اجرای زکات شهرستان باشت گفت: غدیریان برخلاف مسیر رهبری حرکت نمی‌کنند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

صبح امروز به همت ستاد گرامیداشت دهه ولایت و امامت شهرستان باشت جشن عید غدیر خم برگزار شد.

حجت‌الاسلام عبدالله متولی در این جشن اظهار کرد: یکی از دلایل ماندگاری و تجلیل از غدیر انتخاب صحیح است که ما به عنوان شیعه و پیرو حضرت علی (ع) این انتخاب صحیح را داریم.

مسؤول اجرای زکات شهرستان باشت افزود: حفظ مذهب با حفظ ایمان، علم، آگاهی و بصیرت اسلامی ثابت می‌شود و ظاهری بر آیات و روایات نگاه کردن دلیل بر دین نیست.

این مبلغ دینی بیان داشت: آغاز غدیر آغاز یک امامت است و آغاز امامت انتظار و مهدویت است، زمانی که امام زمان(عج) در بین ما نیستند باید از اهل علم و کسانی که حدیث و روایات را تفسیر می‌کنند و در رأس آن جانشین بر حق امام زمان(عج) حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اطاعت کنیم.

وی ادامه داد: اگر قدمی یا قلمی خطا کنیم و قدم یا قلمی جلوتر از رهبری برداریم قطعا مسیر حرکت خلاف و به بن‌بست می‌رسیم.

به نقل از خبرگزاری فارس در این جشن یکی از مداحان شهرستان به مدیحه سرایی در وصف غدیر پرداخت و تعدادی از شرکت کنندگان با اهدای جوایز تقدیر شدند.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین