تاریخ انتشار:۲۲:۲۱ - ۰۴ خرداد ۱۴۰۲
عصر دنا: زمان پیش ثبت‌نام مدارس شاهد کهگیلویه و بویراحمد در پایه‌های ورودی اول، هفتم و دهم اعلام شد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصر دنا، رئیس اداره امور شاهد و ایثارگران اداره کل آموزش و پرورش استان گفت: فرآیند پیش ثبت‌نام مدارس شاهد در سراسر استان به صورت الکترونیکی است.
محمدشریف مجیدیان با بیان اینکه زمان ثبت نام پایه اول ابتدایی از یکم خرداد ماه تا بیستم خرداد است، افزود: متقاضیان ثبت نام در پایه هفتم (دوره اول متوسطه) مدارس شاهد از ۲۱خرداد ماه تا دهم تیر ماه می توانند نسبت به ثبت نام اولیه خود اقدام کنند.
وی ادامه داد: زمان ثبت نام دانش آموزان متقاضی پایه دهم (دوره دوم متوسطه) مدارس شاهد از یکم تا بیستم تیر ماه است.
رئیس اداره شاهد و امور ایثارگران آموزش و پرورش استان بیان کرد: متقاضیان می‌توانند با ورود به درگاه اینترنتی به نشانی my.medu.ir نسبت به پیش ثبت نام در پایه‌های اول ابتدایی، پایه هفتم و دهم، اقدام کنند.
 مجیدیان افزود: پس از پایان مهلت مقرر نام نویسی در سامانه الکترونیکی، دانش‌آموزانی که امتیاز لازم را کسب کرده‌ باشند با اطلاع رسانی که از طریق مدرسه انجام می شود برای ارائه مدارک و تکمیل مراحل ثبت نام به مدرسه مراجعه کنند.
وی گفت: زمان پیش ثبت نام دانش آموزان میان پایه مدارس شاهد که به صورت الکترونیکی در مدارس انجام خواهد شد از اول تا دهم مرداد خواهد بود.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.