تاریخ انتشار:۱۶:۴۶ - ۰۳ خرداد ۱۴۰۲
عصر دنا: همزمان با روز بزرگداشت امامزادگان عملیات اجرایی ساخت زایرسرای حرم امامزاده جعفر علیه السلام در گجساران آغاز شد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش خبرنگار عصر دنا، رییس اداره اوقاف و امور خیریه گچساران در این آیین گفت که زایرسرای حرم امامزاده جعفر (ع)در دو طبقه شامل دو سوییت و هشت اتاق برای اسکان زایران و گردشگران مذهبی ساخته می شود

اله کس نحیبی فر با اشاره به اینکه این بقعه متبرکه در نزدیکی جاده گجساران به شیراز و خوزستان محل اسکان گردشگران مذهبی پرشماری از اردوهای راهیان نور و عتبات عالیات است تاکید کرد که اجرای این طرح ضرورتی برای رفاه حال مسافران است.
وی تصریح کرد که بقعه متبرکه امامزاده جعفر (ع) در نزدیکی شهر دوگنبدان سالیانه محل اجرای ده ها برنامه فرهنگی و مذهبی است که این بقعه متبرکه را به نمونه بارز قطب فرهنگی تبدیل کرده است.
وی همچنین از اختصاص یک میلیارد و ۳۰۰میلیون تومان اعتبار برای طرح سنگ فرش بخشی از حرم بی بی حکیمه (س) در گچساران خبر دغد.

عملیات اجرایی ساخت زایرسرا در حرم امامزاده جعفر (ع)گچساران آغاز شد
نجبی فر عنوان کرد که بر اساس این طرح یکهزار متر سنگ فرش در این مکان مقدس انجام می شود.
وی اضافه کرد که احداث سنگ فرش در بخشی از صحن و سرای حرم بی بی حکیمه در مهر امسال آغاز و تا پایان سال تکمیل می شود.
نجیبی فر خاطرنشان کرد که بخش قابل توجهی از طرح های عمرانی بقاع متبرکه گچساران از محل نذورات این مکان های مقدس صورت میگیرد.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.