تاریخ انتشار:۰۸:۵۳ - ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۲
رئیس حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد:
عصر دنا: رئیس حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد گفت: برنامه روایت پیشرفت با پوشش بخش های مختلف در استان آغاز شد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

مهر: شریف اسلامی در حاشیه بازدید دانش آموزان نخبه عشایری از بیمارستان پیوند شیراز و دیدار با پرفسور ملک حسینی پدر پیوند کبد ایران افزود: روایت پیشرفت یکی از برنامه‌های این نهاد در راستای معرفی الگوهای علمی، هنری، فرهنگی و … است.

اسلامی تصریح کرد: در اولین برنامه، دانش آموزان مستعد عشایری را به دیدار پدر پیوند کبد ایران که خود از فرزندان و مفاخر عشایر است، آوردیم.

وی افزود: هدف این برنامه آشنایی با مفاخر همچنین آشنایی با راه و مسیری است که آنها برای موفقیت طی کردند.

اسلامی عنوان کرد: حوزه هنری اولین برنامه روایت پیشرفت خود را برای دانش آموزان عشایری برگزار کرده است و معتقدیم جامعه عشایری حق بزرگی بر گردن کشور دارد و بسیاری از نخبگان کنونی کشور از این جامعه پا گرفته‌اند.

رئیس حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به تحصیل استاد ملک حسینی در روستای گوشه شاه قاسم شهرستان بویراحمد، خطاب به دانش آموزان عشایر اضافه کرد: فاصله دبیرستان شما با محل زندگی دکتر ملک حسینی کمتر از دو کیلومتر است و ایشان در همین مکان تحصیل می‌کردند و امروز افتخار نه تنها کهگیلویه و بویراحمد بلکه افتخاری برای ایران در سطح جهان هستند.

اسلامی بیان کرد: این نشان دهنده این است که «خواستن توانستن است» و فرقی نمی‌کند فرزند شهر باشید یا عشایر، چرا که موفقیت در هر کاری مستلزم اراده قوی و تلاش و کوشش است همانطور که دکتر ملک حسینی و دکتر نیک اقبال که خود عشایر زاده هستند، به این مهم دست یافتند.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.