تاریخ انتشار:۰۸:۳۵ - ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۲
عصر دنا: رئیس پارک علم و فناوری استان گفت: تانا ، طرحی برای ارتقای جایگاه پارک‌های علم و فناوری در استان‌ها است.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصر دنا، محسن فرزین با بیان اینکه طرح تانا با هدف توسعه و ارتقای نوآوری در استان اجرا می شود، افزود: با بررسی ظرفیت‌های استان بویژه در حوزه کشاورزی و اشتغال دانش بنیان ، از طریق ظرفیت‌های علمی و فناورانه که در دانشگاه‌ها ، مراکز علمی و مراکز تحقیقاتی وجود دارد ، این طرح اجرا می شود.

وی با تاکید بر اینکه در طرح تانا به دنبال این هستیم که رویکرد تقاضا محوری داشته باشیم، اضافه کرد: همچنین به دنبال این هستیم که نیاز‌های فناورانه در استان به کمک متولیان حوزه‌های مختلف مانند شیلات، گردشگری، کشاورزی، امور شهری و صنعت شناسایی شود.
رضایی فر سرپرست معاونت وزارت علوم هم گفت: طرح تانا رویداد توانمندی زیست بوم نوآوری استان هاست و
در این طرح صنایع مختلف ، نیازهای خود را با هدف ارتقای نوآوری طرح می کنند.
وی با بیان اینکه حدود ۱۰۰ فناور به این حوزه ورود پیدا کرده اند افزود: چالشی که در استان کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد بحث زیر ساخت ها می باشد که قرار است با همت متولیان مربوطه تدابیر لازم در این زمینه اندیشیده شود.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.