تاریخ انتشار:۱۳:۲۳ - ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۲
عصر دنا: معاون برنامه‌ریزی اداره کل آموزش و پرورش استان گفت: دریافت وجه اضافی از اولیا دانش آموزان در هنگام ثبت نام به جز هزینه کتاب و بیمه ممنوع است.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

صدا و سیما: ایمان سبحان نژاد در جلسه ستاد ثبت نام سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ دانش آموزان در مدارس، افزود: طبق شیوه نامه ارسالی وزارت، ثبت نام دانش آموزان به موقع در سطح شهرستان‌ها و مناطق انجام گیرد تا زمینه ثبت کتب درسی آنان به شکل گروهی نیز در سامانه ثبت کتب درسی انجام گیرد.
معاون برنامه ریزی و پژوهشی آموزش و پرورش استان بر ساماندهی به موقع نیروی انسانی و فضا‌های آموزشی در سال تحصیلی آتی تاکید کرد و ادامه داد: رعایت محدوده جغرافیایی در زمان ثبت نام دانش آموزان برای جلوگیری از ترافیک در شهر‌ها مورد تاکید قرار گیرد.
دبیر ستاد ثبت نام اداره کل آموزش و پرورش استان هم گفت: دستورالعمل ستاد ثبت نام با شعار ثبت نام مطلوب، عدالت محوری و خانواده مداری به همه شهرستان‌ها و مناطق ارسال شده است.
محمد دانشی نسب افزود: ثبت نام دانش آموزان پایه اول ابتدایی از نهم اردیبهشت ماه آغاز شده و تا پایان مردادماه ادامه دارد.
وی با تشریح شیوه نامه ثبت نام دانش آموزان، ادامه داد: ثبت نام دانش آموزان در سال تحصیلی آتی بر اساس محدوده جغرافیایی انجام می‌گیرد.
وی با بیان اینکه ثبت نام میان پایه و پایه هفتم و دهم بعد از اعلام نتایج از ابتدای تیرماه شروع خواهد شد گفت: ثبت نام در مدارس نمونه دولتی، مدارس استعداد‌های درخشان، نمونه دولتی و شاهد بر مبنای آزمون ورودی و شیوه نامه این مدارس خواهد بود.
وی در پایان بر رعایت کامل حقوق دانش آموزان و والدین در ثبت نام دانش آموزان تاکید کرد و گفت: به شکل مستمر بر ثبت نام دانش آموزان نظارت و با هر گونه تخلف احتمالی برخورد قانونی خواهد شد.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.