تاریخ انتشار:۱۳:۴۱ - ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۲
عصر دنا: بر اساس آمار سازمان ثبت‌ احوال، کهگیلویه و بویراحمد، ایلام و سمنان کمترین تعداد تولدها در سال گذشته را به خود اختصاص دادند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصر دنا، مدیرکل ثبت احوال کهگیلویه و بویراحمد گفت: از سال ۹۵ تاکنون موالید در کشور و استان کهگیلویه و بویراحمد روند کاهشی دارد که این روند در استان نسبت به سایر استان‌ها کمتر است.
داوید صادقی افزود: موالید به ثبت رسیده در سال ۱۴۰۰، ۱۰ هزار و ۴۴۱مورد بود که در سال ۱۴۰۱ این تعداد به ۹ هزار و ۹۰۸ مورد رسید.
وی ادامه داد: موالید در سال ۱۴۰۰ نسبت به سال ۹۹ حدود ۱۰ درصد و سال ۱۴۰۱ نسبت به سال ۱۴۰۰ حدود پنج درصد کاهش داشت.
طبق آمار سازمان ثبت احوال کمترین تعداد تولد‌ها مربوط به استان‌های کهگیلویه و بویراحمد با ۹ هزار و ۹۰۸ مورد، ایلام با ۷ هزار و ۴۲۶ تولد و سمنان با ۶ هزار و ۹۱۶ مورد تولد بوده است که زنگ خطری برای این استان به شمار می‌رود.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.