کد خبر: ۲۰۰۸۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار:۱۴:۵۴ - ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۲
عصر دنا: استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: افزون بر ۶ هزار میلیارد تومان اعتبار در دولت مردمی سیزدهم وارد استان شده و هم اینک کارهای بزرگی در همه نقاط مختلف این استان در حال انجام است.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصر دنا، سید علی احمدزاده روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: اعتبارات مصوب در دور نخست سفر رئیس جمهور به استان سه هزار و ۹۴۹ میلیارد تومان و متمم سفر سه هزار و ۱۷۷ میلیارد تومان بوده و سر جمع به هفت هزار و ۱۲۶ میلیارد تومان رسید.
وی اظهار داشت: با اینکه اعتبارات متمم سفر بیشتر از اعتبارات خود سفر رئیس جمهور بوده و تا قبل از سفر معاون اجرایی رئیس جمهور به استان، کهگیلویه و بویراحمد سه هزار میلیارد تومان تخصیص گرفت.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: همچنین هزار میلیارد تومان دیگر در پی سفر دکتر محسن منصوری معاون اجرایی رئیس جمهور برای استان تخصیص آمده است.
احمدزاده تاکید کرد: اعتباراتی که در پی سفر اخیر معاون اجرایی رئیس جمهور به استان اختصاص داده شده می تواند جهش خوبی در پروژه های کهگیلویه و بویراحمد تا قبل از سفر رئیس جمهور ایجاد کند.
وی تصریح کرد: ۸۵۰ میلیارد تومان برای زیرساخت های فناوری اطلاعات در شبکه فیبر نوری همه روستاهای استان هزینه شده و ۸۵۰ میلیارد تومان در حوزه آب منهای ۵۰۰ میلیارد تومان تخصیصی به استان در سفر معاون اجرایی رئیس جمهور، به استان تخصیص یافته است.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: برای محرومیت زدایی در حوزه مخابرات و دیگر حوزه ها نیز اعتبارات زیادی در حال هزینه شدن است و رقم های بزرگی حتی به غیر از اعتبارات سفر دولت، برای استان تخصیص گرفته ایم.
احمدزاده بیان کرد: در حوزه گازرسانی هم اعتبارات زیادی وارد استان شده که منهای اعتبارات سفر دولت است.
وی با اشاره به سفر دوم رئیس جمهور به استان، تاکید کرد: ۲۲ هزار میلیارد تومان پروژه برای سفر دوم رئیس جمهور به استان آماده شده است.
دولت توجه ویژه ای به استان کهگیلویه و بویراحمد دارد و هم اینک استان تبدیل به یک کارگاه عمرانی شده است زیرا بسیاری از پروژه ها فعال هستند.
هم اکنون بیش از یک هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان فقط پروژه عمرانی در دست اقدام در کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
عباس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۲/۲۱
بدبخت و بی صاحب به روستای ده شیخ طسوج ، که دو سال پست سرم هم سیل آمد و همه زیر ساخت های خدادادی را نابود کرد ، آبشار المون ،. کانال های سنتی و آبیاری باغات و کشاورزان امام زاده گلبهار ، زنی
نهایی کشاورزی و با غات تنگ حسین خو و دره چندار ، بعد از چهل سال از پیروزی انقلاب ۳۰ کیلومتر جاده روستای طسوج آسفالت نشده ، تنها روستای کشور و استان اسنچت که گاز ندارد و خط لوله اصلی در ۱۵ کیلومتری روستا می گذرد ، وای ربی برادری ، و نداشتن مدیر کل در تصمیمات ، نداشتن نماینده دلسوز در مجلس
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.