تاریخ انتشار:۱۰:۰۰ - ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۲
عصر دنا: مهدوی گفت: در بحث تسهیلات تبصره ۱۶ ستاد اجرایی فرمان حضرت امام استان آبروداری کردند وگرنه وضعیت مطلوبی نداشتیم.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

عصردنا- اولین کارگروه اشتغال شهرستان بویراحمد با محوریت ستاد اجرایی فرمان (ره) در سالن فرمانداری بویراحمد تشکیل شد.

در این کارگروه تخصصی گزارشی از روند وضعیت تسهیلات تبصره ۱۶ در سطح شهرستان مورد بررسی قرار گرفت.
آبروداری ستاداجرایی فرمان حضرت امام «ره» در تسهیلات تبصره ۱۶
شهرام مهدوی مطلق، فرماندار بویراحمد در این کارگروه ضمن گلایه از روند بسیار کند نحوه پرداخت تسهیلات در سطح شهرستان، گفت: علی رغم اینکه روند اجرایی و پرداخت تسهیلات بسیار کند و مورد نقد جدی است، اما میانگین پرداختی‌های شهرستان بویراحمد بالاتر از میانگین استانی است و از این جهت از همه دست اندرکاران خصوصا بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام جای تقدیر دارد.

آبروداری ستاداجرایی فرمان حضرت امام «ره» در تسهیلات تبصره ۱۶
مهدوی گفت: در بحث تسهیلات تبصره ۱۶ ستاد اجرایی فرمان حضرت امام استان آبروداری کردند وگرنه وضعیت مطلوبی نداشتیم.
وی در خصوص سهم شهرستان از سرجمع اعتبارات اشتغالزایی در برخی دستگاه‌های اجرایی مثل استان قدس و ستاد اجرایی انتقاد کرد و گفت: مهاجرت پذیری و ظرفیت‌های بیشتر اشتغالزایی مرکزیت استان و افزایش تقاضاهای غیر ساکن شهرستان هرگز در سرجمع سهمیه اعتبارات اشتغالزایی در نظر گرفته نمی شود؛ هرچند که پرداخت‌ها مشکل بوده ولی در مجموع باید به سرجمع اعتبارات شهرستان اضافه شود.
صناعی، معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام نیز از آمادگی این ستاد برای ارائه خدمات تسهیلات در سال جدید گفت: می‌توانیم تمام روستاهای بالای ۴۰ خانوار را تحت پوشش تسهیلات اشتغالزایی قرار دهیم.

وی افزود در حوزه اشتغالزایی در شهرستان بویراحمد ۱۶ میلیارد تومان تسهیلات داشتیم که به ۱۸۰ نفر پرداخت کردیم و ۱۲۳ پرونده در بانک ها تشکیل و آماده پرداخت می‌باشد.

آبروداری ستاداجرایی فرمان حضرت امام «ره» در تسهیلات تبصره ۱۶

معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان امام تاکید بر اینکه تسهیل گری در روند اجرای طرح ها از جمله فعالیت های این ستاد برای اشتغالزایی روستایی است، گفت: برای این منظور برنامه داریم به روستاهای بالای ۴۰خانوار وکمتر برخوردار جهت اشتغالزایی با اولویت زنان سرپرست خانوار ،بیماران صعب العلاج و زندانیان بیرون از زندان ورود وطرح های اشتغال‌زا ایجاد کنیم. 

 

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.