تاریخ انتشار:۲۲:۳۳ - ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۲
عصر دنا: به گفته مسئولان کهگیلویه و بویراحمد، این استان عملکرد خوبی در پرداخت تسهیلات ازدواج در سال گذشته داشته اما در عین حال به گفته معاون وزیر، بانک‌های استان بدترین عملکرد را در پرداخت تسهیلات ازدواج داشتند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

در حالی که مسئولان کهگیلویه و بویراحمد بارها اعلام کردند پرداخت تسهیلات ازدواج در استان به خوبی انجام گرفته و استان رتبه اول کشور به لحاظ پرداخت را دارد اما توئیت معاون وزیر خلاف این گفته را می‌رساند.
سیدجواد هاشمی، معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد در نشست کارگروه جوانی جمعیت به عملکرد خوب بانک‌ها در زمینه پرداخت تسهیلات ازدواج پرداخت و از عملکرد بانک‌ها قدردانی کرد.
معاون سیاسی امنیتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: از مجموع ۱۲ هزار نفر متقاضی دریافت تسهیلات ازدواج، ۸ هزار و ۷۰۰ نفر از تسهیلات ازدواج بهره‌مند شدند و رتبه اول کشور به لحاظ فراوانی پرداخت‌ها را تا دی ماه کسب کردیم.
اما در توئیت معاون وزیر ورزش و جوانان بانک‌های کهگیلویه و بویراحمد بدترین عملکرد را داشته اند.
وحید یامین پور معاون امور جوانان این وزارتخانه در خصوص آمار پرداخت وام ازدواج نوشت: در سال 1401 بیش از 895 هزار نفر به مبلغ بیش از 123 هزار میلیارد تومان وام ازدواج دریافت کردند. (یعنی 83 درصد متقاضیان وام را دریافت کرده اند.)

بهترین عملکرد بانک ها در استان های تهران، اصفهان، مرکزی و یزد (بالای 90 درصد) و بدترین عملکرد در خراسان شمالی و کهگیلویه و بویراحمد (زیر 75درصد) است.
آمارهای پرداخت تسهیلات ازدواج در کهگیلویه و بویراحمد طبق توئیت معاون وزیر متناقض است و معلوم نیست استان اول کشور هستیم یا در میان استان‌های با عملکرد بد!

انتهای پیام/

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.