تاریخ انتشار:۱۳:۵۹ - ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۲
عصر دنا: سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کهگیلویه و بویراحمد از افتتاح و بهره برداری بیمارستان شهرستان بهمئی در آینده نزدیک خبرداد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

سعید جاودان سیرت در بازدید از بیمارستان سردار شهید حاج قاسم لیکک از افتتاح این بیمارستان درآینده ای نزدیک خبرداد و گفت: بیمارستان ۳۲تخت خوابی شهر لیکک، مرکز شهرستان بهمئی بازیربنای حدود پنج هزار متر مربع در سال ۹۳کلنگ زنی شد و عملیات اجرایی این طرح درسال ۹۶ شروع شد که هم اکنون با حمایت های وزیر محترم بهداشت و با تلاش های مجموعه ی علوم پزشکی یاسوج این بیمارستان تکمیل و آماده ی بهره برداری است.


وی افزود: بیمارستان بهمئی یکی از نیازهای ضروری و مطالبات مردم شریف این شهرستان بوده که باتلاش های وزیر محترم بهداشت طی سفر استانی خود، مبلغ ۵۰میلیارد تومان برای تکمیل آن مصوب شد؛ ۲۰میلیارد آن تخصیص داده شد و هم اکنون ۳۵ میلیارد آن بدهی معوق به پیمانکار می باشد، که در صورت تامین اعتبار این مطالبات پرداخت می شود.

جاودان سیرت بیان کرد: افتتاح وبهره برداری این پروژه مهم بیمارستانی یکی از خدمات مهم نظام جمهوری اسلامی به مردم شهیدپرور این شهرستان می باشد، که از انتقال ومراجعه بیماران به شهرستان های همجوار جلوگیری می کند.امیداست باافتتاح هر چه سریعتر این پروژه شاهد چشیدن طعم خدمت بیشتر در حوزه سلامت به مردم عزیز شهرستان بهمئی باشیم.

گفتنی است؛ که سعید جاودان سیرت سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان و برخی مدیران شهرستانی از بخش های مختلف بیمارستان در دست افتتاح سردار شهید حاج قاسم بهمئی بازدید کردند.

انتهای پیام/

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.