تاریخ انتشار:۱۶:۱۷ - ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۲
عصر دنا: معاون اجرایی رئیس جمهور گفت: طرح‌های گردشگری قابل توجهی در کهگیلویه و بویراحمد در دستور کار قرار دارد که باید نسبت به اتمام کار توجه شود و کارها ناتمام رها نشود.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

محسن منصوری همراه با استاندار کهگیلویه وبویراحمد در بازدید از طرح تله کابین مهریان اظهار داشت: مجموعه استانداری استان کهگیلویه و بویراحمد کمک کند تا مشکلات مربوطه حل و فصل شود.

معاون اجرایی رئیس جمهور خاطرنشان کرد: زمین مورد نیاز برای طرح‌ها واگذار شود و برای اجرای طرح‌ها زمان در نظر گرفته و در صورت عدم اجرای کار زمین واگذار شده پس گرفته شود.

مشاور طرح تله کابین تنگ مهریان هم گفت: این طرح به طول پنج و نیم کیلومتر پیش‌بینی شده است.

باقری افزود: فاز اول ۲۰۰ میلیارد تومان که توسط سرمایه گذار تامین می‌گردد و در فازهای بعدی تا ۷۰۰ میلیارد تومان قابل افزایش است.

به گفته باقری، تله کابین در تنگ مهریان در فاز اول به طول هزار متر به مرحله اجرا خواهد رفت و پل معلق در فاز دوم با اعتبار ۶۵۰ میلیارد تومان اجرا می‌شود.

وی ابراز داشت: ورزش‌های آبی، سورتمه، فضاهای رفاهی در این پروژه در نظر گرفته شده است.

باقری خاطرنشان کرد: اگر در واگذاری املاک منابع طبیعی تسهیل صورت بگیرد روند اجرایی پروژه سرعت خوبی می‌گیرد.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.