تاریخ انتشار:۰۹:۰۷ - ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۲
عصر دنا: محسن منصوری در بازدید از پروژه پاتاوه به دهدشت با بیان اینکه تاکید داریم این پروژه مهم اقتصادی و عمرانی در اسرع وقت به اتمام برسد، گفت: این پروژه بعد از افتتاح و بهره‌برداری از نظر صرفه اقتصادی، مدیریت زمان و مدیریت سوخت اتفاقات خوبی در حوزه حمل و نقل رقم می‌زند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

محسن منصوری در بازدید از پروژه پاتاوه به دهدشت با بیان اینکه تاکید داریم این پروژه مهم اقتصادی و عمرانی در اسرع وقت به اتمام برسد، گفت: این پروژه بعد از افتتاح و بهره‌برداری از نظر صرفه اقتصادی، مدیریت زمان و مدیریت سوخت اتفاقات خوبی در حوزه حمل و نقل رقم می‌زند.
معاون اجرایی رئیس جمهور با بیان اینکه کار در محور ملی پاتاوه به دهدشت به خوبی پیش رفته اما تونل آخری این محور ریزش کرد، افزود: اغلب کار انجام شده و ۲۴ متر دیگر مانده که در حال حفاری است.
به گفته معاون اجرایی رئیس جمهور، پروژه با کمبود اعتبار مواجه است که پیگیری‌های لازم برای رفع مشکل اعتباری آن انجام می‌شود.
وی با اشاره به اهمیت ملی و استانی پروژه پاتاوه به دهدشت گفت: در سفر اول رئیس جمهور مبلغ خوبی از محل تهاتر نفت اختصاص داده شد و کار سرعت گرفت اما اشکالات فنی وقفه ایجاد کرد. 
دکتر منصوری عنوان کرد: پیمانکار و دستگاه اجرایی در حال رفع اشکالات پروژه هستند، ضمن اینکه دولت کمبود اعتبار پروژه پاتاوه به دهدشت را از محل تهاتر نفت یا سایر منابع تامین می‌کند.
معاون اجرایی رئیس جمهور عنوان کرد: نهاد ریاست جمهوری و حوزه معاونت اجرایی برای اتمام این پروژه نهایت کمک و همکاری را انجام می‌دهند.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد هم با اشاره به اهمیت این جاده برای استان و همچنین سایر استان‌های همجوار گفت: کار در تونل شماره چهار در حال انجام است و امیدواریم قبل از شروع فصل تابستان تونل کاملا باز شود.

بازدید معاون اجرایی رئیس جمهور از پروژه پاتاوه به دهدشت
وی با اشاره به اینکه کنار گذر این محور بسیار پرخطر است به همین دلیل نمی‌توانیم زمانی برای افتتاح پروژه اعلام کنیم، گفت: امیدواریم پروژه به سفر دولت برسد و پروژه افتتاح شود.
دکتر احمدزاده عنوان کرد: ۴۰۰ میلیارد تومان از سفر اول دولت به استان به این پروژه اختصاص داده شد و مشکلات جاده حل شد و تنها کار در تونل شماره چهار مانده است.

بازدید معاون اجرایی رئیس جمهور از پروژه پاتاوه به دهدشت

انتهای پیام/

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین