کد خبر: ۱۹۹۷۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار:۱۴:۱۰ - ۲۵ فروردين ۱۴۰۲
عصر دنا: همزمان با آخرین جمعه ماه رمضان، مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس (۲۵ فروردین ۱۴۰۲) با حضور مردم روزه‌دار و استکبارستیز یاسوج برگزار شد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصر دنا، راهپیمایی روز جهانی قدس در یاسوج، با حضور پرشور و گسترده اقشار مختلف مردم و تلاوت آیاتی از کلام الله مجید وقرائت دعای فرج، حوالی ساعت 10 صبح از میدان هفتم تیر شروع و پس از طی خیابان های آیت الله طالقانی، مسجد حضرت صاحب الزمان( عج)، راهپیمایان در مصلای بزرگ حضرت امام خمینی(ره) گرد هم آمدند.

در این مراسم اقشار مختلف مردم مؤمن و روزه‌دار از جمله عشایر، روحانیون، بازاریان، مسئولین، دانشجویان و بسیجیان استان کهگیلویه و بویراحمد، راهپیمایان با در دست داشتن دست نوشته هایی با مضامین «قدس محور وحدت جهان اسلام، فلسطین در آستانه آزادی» شور و امید خود برای رهایی قدس شریف از چنگال صهیونیسم بین الملل را به رخ جهانیان کشاندند.

شرکت کنندگان با حضور پرشور و گسترده در مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس همگام با سایر هموطنان و مسلمانان جهان، حمایت همه جانبه خود را از مردم مظلوم فلسطین اعلام نموده و بار دیگر شعار "مرگ بر آمریکا"، "مرگ بر اسراییل"، "بیت المقدس قبله مسلمین، بود اسیر پنجه مشرکین" و "الله اکبر" را فریاد زدند و در لبیک به ندای مقام معظم رهبری، حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای(مد ظله العالی)، با آرمان‌های حضرت امام خمینی (ره) که آزاد شدن قبله اول مسلمین است تجدید بیعت کردند.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۷
ولمون کن ترا خدا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.