تاریخ انتشار:۱۴:۰۶ - ۲۴ فروردين ۱۴۰۲
عصر دنا: فعالان رسانه ای استان کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت روز جهانی قدس با انتشار بیانیه ای، مردم شریف استان را به شرکت در راهپیمایی این روز بزرگ دعوت کردند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصر دنا متن این بیانیه به شرح زیر است :


بسْم اللّه الرّحْمن الرّحیم
سبْحان الّذی أسْرى بعبْده لیْلًا من الْمسْجد الْحرام إلى الْمسْجد الْأقْصى الّذی بارکْنا حوْله لنریه منْ آیاتنا إنّه هو السّمیع الْبصیر

پاك و منزّه است آن (خدايي ) كه بنده اش را از مسجدالحرام تا مسجدالاقصي كه اطرافش را بركت داده ايم شبانه برد، تا از نشانه هاي خود را به او نشان دهيم همانا او شنوا و بيناست . (سوره مبارکه الاسراء )

در ایامی که ابرقدرت‌ها تمام همت خود را بکار بسته بودند تا قبله اول مسلمین و نام فلسطین در تاریخ به فراموشی سپرده شود، بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) با تدبیر حکیمانه خود آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را به نام روز قدس نامگذاری کرد و با این اقدام بی همتا، معادلات سیاسی دنیای استکبار را به هم ریخت.

رهبر معظم انقلاب، امام خامنه ای در باب اهمیت حمایت از فلسطین می فرمایند: امروز دفاع از فلسطین، دفاع از حقیقت است؛ حقیقتی بسیار گسترده‌تر از مسئله‌ی فلسطین؛ امروز مبارزه ‌با رژیم صهیونیستی مبارزه با استکبار است، مبارزه با نظام سلطه است .
امسال در حالی وارد آخرین جمعه ماه مبارک رمضان می‌شویم که جنایات رژیم تا دندان مسلح صهیونیستی علیه ساکنان غزه و کرانه باختری به نقطه اوج خود رسیده و حتی صحن مسجد الاقصی به صحنه آشکار مظلومیت ملت فلسطین تبدیل شده است.

در مقابل جنایات رژیم صهیونیستی، شاهد تبلور مفهومی به نام «مقاومت همه جانبه» در برابر دشمن صهیونیستی هستیم؛ قدس شریف اولین قبله مسلمانان جهان محکم تر و با صلابت تر از گذشته ایستاده است تا خاری در چشمان استکبار جهانی و در رأس آن آمریکای جنایتکار و رژیم کودک کش صهیونیستی باشد.

هرآزادیخواهی که شعله ای از نور انسانیت و آزادگی در وجودش روشن است، جنایات رژیم کودک کش صهیونیستی را محکوم نموده و با فریادهای اعتراض آمیز خود موجب قدرت و قوت قلب مردم فلسطین می شود؛ رژیم اشغالگر قدس فقط با مردم بی پناه غزه، روبرو نیست بلکه این بار موج جهانی انزجار از جنایات ددمنشانه این رژیم پایه های قدرت پوشالین صهیونیست را درهم می شکنند.

امروز از جنبش حماس و حزب الله گرفته تا حشد الشعبی، انصارالله، فاطمیون، زینبیون و هواداران بیشمار مقاومت در سرتاسر جهان، جملگی چشم به قدس شریف و ملت فلسطین دوخته‌اند.

حریم امن الهی امروز نمادی از سنگر مبارزه مظلومان در برابر ستمکاران است، تمام حق در مقابل تمام باطل قد علم کرده است و هر فرد آزاده‌ای بر خود واجب می داند با فریاد حق طلبی در برابر این ظلم، از مردم مظلوم فلسطین حمایت کند.

ملت ایران در کنار برادران خود در سرتاسر جهان اسلام و به تاسی از آرمان آزادی قدس شریف و چارچوب گفتمانی مقاومت، حمایت خود از آزادی قبله گاه اول مسلمین فریاد خواهند زد.

شرکت در راهپیمایی روز جهانی قدس و حمایت مادی و معنوی از مردم مظلوم فلسطین و مبارزین مقاومت، پیروی از سنت الهی « ان تنصرالله ینصرکم» است و این بار موشک های مقاومت و هواپیماهای بدون سرنشین (ابابیل) گنبد آهنین و دروغین صهیونیست جهانی را در هم شکسته و انتقام زنان و کودکان بی پناه غزه را می گیرند.

ما اصحاب رسانه استان کهگیلویه و بویراحمد در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان ضمن تجدید بیعت با آرمان های انقلاب اسلامی بر عهد و پیمان خود با امامین انقلاب می مانیم و همگام با امت روزه دار و همیشه در صحنه، با حضور در آئین راهپیمایی روز قدس و انعکاس حماسه بزرگ ملت ایران از قاب دوربین ها و قلم هایمان حمایت خود را از فلسطین مظلوم اعلام می نماییم .

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.