تاریخ انتشار:۰۸:۱۴ - ۲۲ فروردين ۱۴۰۲
در شورای ترافیک مطرح شد
عصر دنا: فرماندار کهگیلویه با انتقاد از بی توجهی نسبت به مصوبات شورای ترافیک گفت: مسئولی که در انجام وظیفه کوتاهی دارد باید نه تنها مسئولیت بلکه شهر را هم ترک کند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):


به گزارش عصر دنا اولین جلسه شورای ترافیک سال ۱۴۰۲ در حالی برگزار شد که بخشی از مصوبات سال پیش اعم از رفع فرو نشست های خیابانی و استاندارد سازی سرعت کاهها در شهرو دیگر.. بر جای ماند و محل اعتراض فرماندار شد.

موسوی با انتقاد از مسکوت ماندن برخی مصوبات شورای ترافیک گفت: مسئولی که کار خودش را نمی داند وبا کوتاهی موجب خسران مردم می شود بجای توجیه باید شهامت این را داشته باشد نه تنها مسئولیت خود که این شهر را ترک کند.

وی با اشاره به موضوع مناسب سازی معابر تردد ماشین در شهر دهدشت افزود: رسیدگی به آسفالت معابر و کوچه‌ها یکی از مطالبات جدی مردم مطرح است و باید راهکاری اساسی برای آن اندیشیده شود.

فرماندار کهگیلویه افزود: کمبود بودجه یا خرابی تجهیزات پذیرفتنی نیست و بی‌توجهی نسبت به وضعیت عمران شهری برای افراد عادی از خیابان‌های مملو از چاله و دست‌اندازها آشکار می شود که عزم و اراده جدی بر بهسازی و رفع مشکل را لازم دارد

وی رنگ آمیزی ترافیکی در سطح شهر از جمله سرعت کاهها را ضروری و مهم خواند و خاطر نشان کرد: این کار تحت نظر کارشناس انجام تا از دو باره کاری و ناامنی عابران و رانندگان وسایل نقلیه عمومی جلو گیری شود

سر پرست شهرداری شهر دهدشت هم در خصوص کنده کاری‌ها و فرو نشست های اسفالت موجود در خیابان های اصلی و فرعی شهر گفت: به منظور رفع کنده کاری‌ها و چاله های موجود در خیابان‌های اصلی و فرعی برنامه ریزی های لازم انجام‌ گرفت و با آمادگی کامل کارخانه اسفالت، برای لکه گیری آسفالت خیابان‌های شهر اقدام می شود .

وی گفت؛ به دلیل بارندگی های اخیر در شهرستان قادر به انجام عملیات نبوده‌ایم.

نصب دوربین پایش تصویری شهر ، خط کشی جاده های اصلی شهرستان،رفع برخی نقاط اسیب پذیر جاده ای، رفع نشتی اب در محل پارک شهید دستغیب از دیگر مصوبات این جلسه بوده است

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.