تاریخ انتشار:۱۸:۴۴ - ۲۱ فروردين ۱۴۰۲
مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری کهگیلویه و بویراحمد:
عصر دنا: مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: از همه مردم انتظار داریم با تلاش ایثارگرانه برای محفاظت از جنگل‌ها همکاری لازم را داشته باشند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

ملاقات عمومی مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان با مردم در راستای رسیدگی به مشکلات مردم در سالن جلسات این اداره برگزار شد..

در این دیدار سعید جاویدبخت مدیرکل منابع طبیعی استان گفت: در سیستم ادارات دولتی روزهای دوشنبه هر هفته را روز ارباب رجوع گذاشته‌اند، که هدف از این کار ارباب رجوع بتواند از نزدیک مسائل و مشکلات خود را با مدیرکل و معاون مربوطه اداره بیان و پیگیری نمایید.

وی خاطرنشان کرد: اکثر ارباب رجوع‌های اداره منابع‌طبیعی وآبخیزداری جوامع محلی می باشد که ممکن است از روستا هاو شهرستان‌های تابعه چندین کیلومتر راه آمده باشند به خصوص با این وضعیت معیشتی مردم که ایاب و ذهاب برای آن‌ها مشکلات فراوانی در پی دارد.
مدیرکل منابع طبیعی وآبخیزداری بیان کرد: در همین راستا برای تسریع در بررسی و پیگیری درخواست‌های ارباب رجوع، اینجانب همراه با معاونت فنی و معاون حفاظت و امور اراضی و در بعضی از موارد که نیاز به روسای ادارات ستادی این اداره کل باشد.
جاوید بخت افزود: در راستای شعار منابع طبیعی با مردم و برای مردم ! منابع ملی و طبیعی مطعلق به اهاد مردم می باشد، منابع طبیعی وآبخیزداری به تنهای قادر به حفاظت از این عرصه ها نمی باشد. بلکه باید با مشارکت جوامع محلی در حفاظت و صیانت از این نعمت های خدادای تلاش و گوشش کنیم. تا بتوانیم برای آیندگانمان گام موثری برداشته باشیم.

جاوید بخت گفت: مامسائل، درخواست‌ها و مشکلات ارباب رجوع‌های محترم را از نزدیک می‌شنویم و دریافت می‌کنیم و برای سهولت و رفاه و جلوگیری از برخی هزینه های ایاب و ذهاب آن‌ها در همین روز سعی بر حل آن هستیم و یا با واحد یا شهرستان مربوطه هماهنگ و تسریع در پاسخ قانونی و به موقع به آن‌ها اعداد خییلی اندک و قلیلی سودجو و طمع خوار منابع ملی و عمومی وجود دارند که اقدام به تخریب، تصرف و قطع درختان جنگلی می‌نمایند؛ که اداره منابع‌ طبیعی وآبخیزداری با هماهنگی و همکاری دستگاه محترم قضایی برای آنها تشکیل پرونده و به اشد مجازات و جرائم محکوم می‌شوند.

 

 جاویدبخت در پایان گفت: درصورت مشاهده هرگونه تخریب، تصرف، و آتش سوزی در عرصه‌های منابع ملی، تلفن رایگان ۱۵۰۴ به صورت شبانه روزی آماده دریافت گزارش‌ها و اطلاع رسانی می‌باشد این اداره کل را اطلاع دهند تا شاهد کمترین تخلف در عرصه‌های منابع طبیعی باشیم.

انتهای پیام/

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.