تاریخ انتشار:۱۲:۰۲ - ۲۱ فروردين ۱۴۰۲
عصر دنا:  به گفته مردم چند روزی است که کمبود گوشت مرغ منجمد در بازار دوگنبدان مردم این شهر را با مشکل مواجه کرده است.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

بنا به گفته مردم شهر دوگنبدان در شهرستان گچساران در حالی که مسئولان خبر از توزیع مرغ منجمد در استان می‌دهند، اما در بازار  این شهر خبری از  توزیع مرغ منجمد نیست.
یکی از شهروندان دوگنبدانی بیان کرد: مرغ منجمد اصلا در بازار نیست و فقط مرغ گرم کیلویی ۷۵ هزار تومانی وجود دارد که بیشتر  مردم  توان خرید گوشت مرغ گرم را ندارند.
دیگری هم گفت: فقط در ایام نوروز دوبار جلوی مصلی شهر دوگنبدان گوشت مرغ منجد توزیع شد و این روز‌ها خبری از توزیع گوشت مرغ منجمد نیست.
حسینی، رئیس اتحادیه مرغ فروشان شهرستان گچساران نیز اظهار کرد: توزیع مرغ منجمد در یک هفته اخیر در گچساران صورت نگرفته است.
حسینی با بیان اینکه نیاز مردم به گوشت مرغ در ماه مبارک رمضان ضرورت تامین این محصول پر مصرف را دوچندان کرده است افزود: ناهماهنگی بین دو اداره جهاد کشاورزی و صنعت، معدن و تجارت باعث شده گوشت مرغ منجمد به صورت عادلانه در شهر دوگنبدان توزیع نشود.

او اضافه کرد: قبلا مرغ تنظیم بازار توسط عاملان مرغ فروشی توزیع می‌شد، اما الان مرغ در برخی سوپر مارکت‌ها توزیع می‌شود و اتحادیه مرغ فروشان در جریان توزیع مرغ منجمد نیست.
برخی مرغ فروشان هم می‌گویند چند بار به جهاد کشاورزی مراجعه کردیم، اما سهمیه ایی در این خصوص به ما اختصاص ندادند.

انتهای پیام/

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.