تاریخ انتشار:۲۲:۴۷ - ۲۰ فروردين ۱۴۰۲
عصر دنا: فرماندار بویراحمد گفت: نارضایتی‌های که در بعضی از ادارات وجود دارد، به ما گزارش میشود؛ گاهی با رسیدگی جزئی مدیر مشکل ارباب رجوع حل می‌شود و انتظار داریم که پاسخ درستی به مردم داده شود.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

فرماندار بویراحمد در نشست اداری شورای شهرستان بویراحمد با بیان اینکه آموزش و پرورش در ایام تعطیلات پای کار بود گفت: نیاز بود اداره گردشگری و میراث فرهنگی بودجه تخصیص دهد و نیروها را پای کار بیاورد.
به گزارش خبرنگار عصردنا، شهرام مهدوی مطلق عصر چهارشنبه اظهار داشت: ما استان گردشگرپذیری هستیم و اکنون در اوج گردشگرپذیری در شهرستان هستیم، باید به این ها توجه کنیم.
وی خطاب به شورای اداری شهرستان تصریح کرد: خلاءها را شناسایی کنید و طرح و برنامه‌های که نیاز به اعتبار یا تجهیزات داشته باشه را در دستور کار قرار بدهید.
مهدوی مطلق خاطرنشان کرد: قیمتهای حمل و نقل برون شهری به خصوص یاسوج_اصفهان و کیفیت اتوبوس‌های درون شهری را نظارت کنید؛ نارضایتی‌های وجود دارد که ناشی از افزایش خودسرانه کرایه اتوبوس‌ها است.
فرماندار بویراحمد گفت: در خصوص همکاری ادارات هنوز مشکلاتی داریم، فعالیت‌ها هنوز جزیره‌ای است و پاسخ به استعلامات بسیار روند طولانی دارد، یک سال است که امور عشایر بویراحمد منتظر استعلام منابع طبیعی برای جاده است.
مهدوی مطلق با اشاره به اینکه روز قدسِ امسال نسب به سال های گذشته مهمتر است،گفت: شاهد به ریختگی نظم رژیم صهوینیستی هستیم که توسط امپراطوری رسانه ای این اخبار سانسور میشود اما اگر این غده سرطانی از فلسطین برچیده شود خیلی از مشکلات در منطقه از بین خواهد رفت.
وی ادامه داد: فلسطین بیشتر از همیشه محور وحدت مسلمانان و آزادی خواهان است و نسل جدید فلسطین مقاوم شده و این را مدیون شهیدسلیمانی هستیم.
مهدوی مطلق اظهار داشت: شب‌های قدر را پیش رو داریم و همه ی دستگاه‌های اداری و خدمت‌رسانی زمینه حضور مردم را به وجود بیارند.
مهدوی مطلق بیان کرد: جوابگویی ادارات به حوزه فرمانداری با تعلل صورت می‌گیرد که انتظار داریم جوابگو باشند، در پاسخ به نامه‌ها گاهی کوتاهی میشود که غیرقابل قبول است.
مهدوی مطلق گفت: بسیاری از پروژه ها تعطیل هستند، اگر اینطور نیست گزارش دهید، بخشدارها و مدیران در حوزه خود پیگیری کنند و مدیران باید اطلاع دقیق از پروژه ها داشته باشند.
فرماندار بویراحمد ادامه داد: نارضایتی‌هایی که در بعضی از ادارات وجود دارد، به ما گزارش میشود؛ گاهی با رسیدگی جزئی مدیر مشکل ارباب رجوع حل میشود و انتظار داریم که پاسخ درستی به مردم داده شود که اگر مردم راضی نباشند این فرماندار بویراحمد خواستار بهبود جوابدهی به ارباب رجوع و کاهش نارضایتی مردم شد و مقام‌ها در دنیا و آخرت عقوبت بدی را به همراه دارند.
مهدوی مطلق در پایان گفت: در ادارات مشکلی در خصوص حجاب نداریم و بانوان محجبه هستند اما این خصوص در مناطق تفریحی و گردشگری باید اماکن پای کار بیاید و متولیان ورود کنند و نباید بیتفاوت باشیم.

انتهای پیام/

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.