تاریخ انتشار:۲۲:۱۴ - ۱۹ فروردين ۱۴۰۲
در گفتگو با عصر دنا تأیید شد؛
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش خبرنگار عصر دنا،  با وجودی که ستاد تنظیم بازار کهگیلویه و بویراحمد در روز هفدهم فروردین امسال تصویب کرد که قیمت این مصالح  89هزار و 500 تومان به ازای هر تن است اما امروز واحدهای تولیدکننده شن و ماسه گچساران قیمت خود را 130 هزار تومان اعلام کردند.

محمدرضا عابدی،رئیس اداره راه و شهرسازی گچساران  در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری عصر دنا با تایید این خبر گفت: پیمانکاران شاغل در طرح های نهضت ملی مسکن از قیمت مذکور ناراضی هستند و مجبور به توقف کار خود شده اند. 

این در شرایطی است که استاندار کهگیلویه و بویراحمد شامگاه چهارشنبه  هفدهم فرورین در نشست ستاد تنظیم بازار گفت: هر گونه افزایش خودسرانه قیمت شن و ماسه خلاف قانون است که باید در این رابطه با متخلفان براساس قانون رفتار شود. 

سید علی احمدزاده تاکید کرد:تعیین قیمت شن و ماسه در استان به نحوی باشد که مردم و تولید کنندگان متحمل ضرر و زیان نشوند.  احمدزاده تصریح کرد: افزایش قیمت شن و ماسه در این ایام یک کار غیرحرفه ای و غیرکارشناسی بوده است.

  وی بر اجرای قیمت تعیین شده بهمن ماه سال گذشته شن و ماسه که ۸۹ هزار و 500 تومان بود تاکید کرد و گفت: تعزیرات حکومتی استان واحدهایی که طی این مدت خودسرانه قیمت شن و ماسه را افزایش دادند براساس قانون رفتار کند. 

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به دستور معاون اول رئیس جمهور مبنی بر عدم افزایش قیمت ها، گفت: طبق دستور معاون اول رئیس جمهور مبنی بر اینکه قیمت ها در سه ماه آخر سال گذشته و دو ماه اول سال جاری نباید افزایش داشته باشند.

احمدزاده اضافه کرد: این دستورالعمل باید اجرا شود و هیچ گونه تغییر قیمتی در این خصوص نباید صورت گیرد.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.