کد خبر: ۱۹۹۳۷
تعداد نظرات: ۱۰ نظر
تاریخ انتشار:۱۵:۰۱ - ۱۸ فروردين ۱۴۰۲
امام جمعه دهدشت:
عصر دنا: امام جمعه دهدشت با انتقاد از رویه حاکم بر انتصابات در کهگیلویه و بویراحمد گفت: بی توجهی به شایسته سالاری و ایده پردازی ،جوانان و نخبگانی که چشم امید به دولت مردمی برای اعتماد به جوانان داشتند را دلسرد کرده است.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصردنا،امام جمعه دهدشت امروز در خطبه دوم نماز جمعه دیدار مسئولان با مقام معظم رهبری را یادآور شد و با توجه به تأکید رهبری بر مسئله شعار سال و این‌که انتخاب شعار سال به معنای بی‌اعتنایی به مسائل اجتماعی و فرهنگی نیست گفت: همه مسئولان به وضوح حساسیت رهبری را دیدند، شعار سال اولای بر همه امور باشد و دستگا‌ه‌ها در همه ایام سال به این مهم توجه داشته باشند.

حجت‌الاسلام وحدانی‌فر با بیان این‌که نقطه اساسی شعار سال باید جدی باشد و نه به صورت موسمی و چند صباحی مطلب بنویسم افزود: تاکنون برنامه‌ای برای تحقق شعار سال از مسئولان و متولیان استان کهگیلویه وبویراحمد نشنیده‌ایم، استفاده از این همه ظرفیت‌های خدادادی، ظرفیت‌های نرم‌افزاری، نیروی انسانی جوان و خلاق و نخبه و صاحب فکر می‌توانند برای عملی کردن شعار سال راهگشا باشند.

وی خاطرنشان کرد: اعتماد به جوانان صف‌شکن و جویای نام بسیار کمک‌کننده است.

حجت‌الاسلام وحدانی‌فر مبارزه با فساد اقتصادی را از دیگر محور‌های صحبت‌های مقام معظم رهبری عنوان و بیان کرد: انتخابات و انتصابات افراد و انسان‌های ناتوان و غیرمتخصص و غیرمتعهد را مسئولیت گماردن نوعی فساد است. برخی آقایان در آستانه سال انتخابات شعار و وعده‌های کیلویی می‌دهند و همین‌ها برای کشور سختی ایجاد می‌کنند.

امام جمعه دهدشت با بیان این‌که چه معنایی دارد شرکت‌هایی که از مواد اولیه همین کشور استفاده می‌کنند اما قمیت‌گذاری آن‌ها بر اساس دلار صورت می‌گیرد گفت: کار شورای رقابت چیست؟ هر وقت اسم این شورا شنیدید قمیت‌ها تورمی و افزایش پیدا کردند! از آقای رئیس جمهور انتظار می رود مثل سایر کالاها انحصار این شورا را بردارد.

وی با بیان این‌که شوراهایی که توان و خاصیت برای جامعه ندارند باید جمع شوند اظهار کرد: در این رابطه شوراهای متعدد وجود دارد از جمله شوراهای شهر که برای کشور خیری درست نکردند.

حجت‌الاسلام وحدانی‌فر در ادامه صحبت‌های خود با بیان این‌که در آستانه سفر ریاست جمهوری به استان هستیم گفت: انتخاب مسئولان در این استان بر اساس شایسته‌سالاری و تعهد و تخصص نیست، بلکه انتصابات قومی قبیله‌ای، سردسیری و گرمسیری است، چیزی که استان ما را به عقب رانده این انتصابات فامیل‌بازی و غیرتخصصی است، میلیاردها پول در اختیار افراد ناتوان گذاشته شده است.

امام جمعه دهدشت با بیان این‌که فامیل‌بازی جوانان و نخبگان را دلسرد کرده است گفت: آقایان هشدار‌های رهبری فصل‌الخطاب باشد، چه قدر رهبری باید تذکر دهند، ولایت‌مداری به سخنرانی نیست بلکه عمل کردن به منویات رهبر معظم انقلاب است.

وی سخنان رهبر معظم انقلاب در خصوص حجاب را یادآور شد و با بیان این‌که بی حجابی حرام شرعی و سیاسی است بیان کرد: جامعه مکلف است اعتقادات مردم را تعمیم کند.

حجت‌الاسلام وحدانی‌فر تعرض به مسجد‌الاقصی را نشان از زوال رژیم صهیونیستی عنوان و با بیان این‌که جبهه مقاومت آماده دفاع از مسجدالاقصی است گفت: اگر رژیم صهیونیستی از این مکان مقدس بیرون نروند جامعه جهانی و مسلمانان حساب خود را نسبت به قبله اول مسلمین مشخص خواهند کرد و اسرائیل سیلی محکمی خواهد خورد.

امام جمعه دهدشت با بیان این‌که ما از جبهه مقاومت دست بر نمی‌داریم و آماده فرمان رهبری هستیم گفت: ای سید و مولای ما، این عصر، عصر علی(ع) نیست بلکه عصر فرزندان روح‌الله است از شما اشاره و از ما جان دادن و شعار ما همچنان لبیک یا خامنه‌ای است.

حجت‌الاسلام وحدانی‌فر با توجه به برخی بدعت‌های اشتباه در مراسمات شادی و فاتحه‌خوانی بیان کرد: مردم این پول‌ها را به حرام خرج نکنید، میت به قرآن، نماز و روزه نیاز دارد.

وی طرح اکرام ایتام و محسنین توسط کمیته امداد در ماه مبارک رمضان را یادآور شد و خواستار کمک و همراهی مردم در این راستا شد.

خطیب نماز جمعه دهدشت در خطبه اول به تبیین اهمیت شب های قدر پرداخت و گفت: رمضان فرصت تقرب به سوی پروردگار است و باید در این دریای رحمت الهی تلاش کنیم چرا که ما می‌مانیم و خداوند و اعمالمان.

امام جمعه دهدشت از رمضان به عنوان یکی از نسیم‌های پروردگار نام برد و با بیان این‌که قلب ماه رمضان شب‌های قدر هستند گفت: یکی از نام‌های قدر "ولایت" است، در این شب‌ها کم و کوچک نخواهیم، ظهور امام زمان (عج)، عاقبت‌به‌خیری و فرزند صالح را طلب کنیم.

وی با بیان این‌که این شب‌ها را به بیداری بگذرانیم افزود: منظور از بیداری صرفا به خواب نرفتن نیست، بلکه به معنای تفکر، تعقل، تضرع، خشوع، استغفار، توبه، برگشتن، هدایت، دوری از ضلالت و گمراهی و آمدن به سوی نور است.

حجت‌الاسلام وحدانی‌فر از خمس به عنوان یک واجب فراموش شده نام برد و بیان کرد: وعاظ، اساتید دانشگاه، مدیر اداره، رسانه‌ها و بزرگان فامیل خمس را در جامعه تبیین کنند.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۰
زیدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۸
درود بر امام جمعه دانا ، توانا ، فهیم و اندیشمند استان ، حضرت حجت‌الاسلام والمسلمین وحدانی فر ، کاملا درد و بیماری استان را لمس کرده ، یکی اداره کل آموزش و پرورش است که محل تاخت و تار فامیلی و طایفه ای شده و هیچ کس هم جرات ورود به این معضل را نمی کند و نکرده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۸
جوانان برای نمایندگان تهدید محسوب می شوند
دلسوز انقلاب
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۹
در جامعه ای که افراد توانمند و قوی مجال عرض اندام‌ندارند و کوتوله ها و افراد ضعیف میدان داری می کنند باید این‌همه نارضایتی داشته باشیم
نمایندگان هم‌دنبال افراد ضعیف مثل خودشان‌هستند که موی دماغشان نشوند و بتوانند منافعشان را جلو ببرند
فلاح
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۸
قربون شکل وشمایل امام جمعه دهدشت گهپل خوبی ایفرمایی اما کو گوش شنوا به خداتنهاچیزی که دراین مجلس نمایندگان ومسیولین رعایت نمیکنند فرامین رهبری است .وحرفهاش وفرمایشات همه زمین موندهاین مجلس دل امامراخون کردند .وسروصورت ش راسفید کردند وپیرش کردند
جوان بیکار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۸
جوانان و افراد توانمند مور غضب سیاسیون‌هستند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۸
احسن دکتر وحدانی امام جمعه ی محترم
دقیقا" دست رو نقاط ضعف مدیریت ارشد استان و نمایندگان گذاشت
این پیوند نامیمون استاندار و نمایندگان در فامیل بازی و قومگرایی باید در سفر رئیسی به استان از سوی تریبون داران و مردم باید به عنوان یک مطالبه ی عمومی برای تغییر وضعیت موجود پیگیری شود و به کمتر از تغییر اساسی در مدیریت ارشد استان نباید قانع شد و خواستار قطع دست هایی که مانع از استفاده ی جوانان شایسته و متخصص و متعهد می شوند،شد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۹
عزل و برکناری استاندار الان به یک مطالبه ی عمومی در استان تبدیل شده است
رئیس جمهور باید سریع اقدام کند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۹
منشاء همه ی آشفتگی ها و بی نظمی ها و به هم ریختگی و ضعف مدیریتی استان،شخص استاندار است؛ نیروهای واقعی انقلابی و طرفدار دولت را قلع و قمع می کند که نیروهای اصلاح طلب وابسته به نمایندگان را منصوب کند؛دیگر سکوت جایز نیست.
باید برای عزل این ضعیف ترین استاندار تاریخ استان هماهنگ شد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۹
تفکر ترامپیسم باید از استان زدوده شود
شر دیوانگان باید از سر استان کوتاه شود
استان به هرج و مرج بی سابقه ای رسیده است
این آقای به اصطلاح استاندار استان را به مرز نابودی کشانده است
تهدیدات این آشفتگی و قومگرایی و خویشاوندسالاری برای استان جدی است
دستگاههای اطلاعاتی و امنیتی استان و کشوری و سپاه پاسداران اگر برای عزل استاندار اقدامی نکنند،اقدامات او مردم را به جان هم خواهد انداخت
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۳
چرا دستگاههای اطلاعاتی و امنیتی استان و کشوری و سپاه پاسداران برای عزل و حذف نماینده بویراحمد کاری نمی کنند
بیشترین آسیب را به این دستگاهها زده
بیشترین دروغ را پشت سر آنها می گوید
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.