تاریخ انتشار:۰۹:۲۹ - ۱۷ فروردين ۱۴۰۲
در گفتگو با عصر دنا مطرح شد
عصر دنا: رئیس اداره اوقاف و امور خیریه کهگیلویه گفت: به خانم های بدپوشش و بی حجاب در اماکن متبرکه کهگیلویه خدماتی ارائه نخواهد شد ولی فعالیتهای فرهنگی و مذهبی در این خصوص استمرار می یابد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

عبدالمحمد نمازی در گفت وگو با عصردنا گفت: به خانم های بدپوشش و بی حجاب در اماکن متبرکه کهگیلویه خدماتی ارائه نخواهد شد ولی فعالیتهای فرهنگی و مذهبی در این خصوص استمرار می یابد.گفت: خانواده ها و خانم هایی که به زیارت اماکن متبرکه مشرف می شوند لازم است پوشش و حجاب اسلامی را رعایت کنند و قبل از ورود به این اماکن مقدس با حجاب و پوشش مناسب وارد این اماکن متبرکه شوند در غیر این صورت مسولان و خادمان بقاع متبرکه از پذیرش و ورود آنان جلوگیری خواهند کرد و خدماتی از قبیل اسکان نیز به آنان ارائه نخواهند داد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه کهگیلویه گفت: اتخاذ این شیوه نظر به وظایف شرعی و قانونی خصوصا اتخاذ سیاست‌های جدید دولت محترم در راستای مبارزه با بد حجابی است.

وی افزود: فضای حاکم بر بقاع متبرکه معنوی ،ارزشی و الهی است و این مکان‌ها از برترین موقعیت‌های راز و نیاز با پروردگار و توسل به ذریه اهل بیت علیهم السلام هستند که البته ماه مبارک رمضان و ماه دعا و تقرب به پروردگار و عمل به فرائض دینی از جمله روزه داری هستند و ضرورت دارد حریم و حرمت دینی از طرف زائران حفظ شود.

نمازی گفت: روزه خواری یا تظاهر به روزه خواری نیز در بقاع متبرکه مذموم است و با روزه خواران برخورد می شود.

وی ادامه داد: در کنار این اقدامات ،فعالیت‌های فرهنگی از قبیل استقرار طلاب آقا و خانم ،خیمه های معرفت ،پاسخ به مسائل شرعی ،مشاوره خانواده،در اختیار گذاشتن چادر برای زائران و تبلیغات محیطی در خصوص حجاب در اماکن متبرکه شهرستان ارائه می شود.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.