تاریخ انتشار:۱۴:۵۶ - ۱۶ فروردين ۱۴۰۲
مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری کهگیلویه و بویراحمد:
عصر دنا: مدیرکل منابع طبیعی وآبخیزداری استان کهگیلویه وبویراحمد با کارکنان اداره منابع طبیعی وآبخیزداری استان دیدار وگفتگو کرد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

در این دیدار عیدانه، مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان، ضمن تبریک سال جدید وتبریک‌ماه مبارک رمضان و همچنین قدردانی از خدمات کارکنان گفت: آنچه در حفظ عرصه‌های منابع طبیعی می‌تواند موثر باشد تغییر در نوع نگرش است و باید اخلاق، قانونمداری وتعامل با مردم همواره سرلوحه کار قرار داشته باشد.

جاوید بخت با بیان اینکه شرایط کشور در حوزه منابع طبیعی نسبت به گذشته تغییر کرده است، اظهار کرد: با توجه به این تغییرات، روش‌ها، ساختار‌ها ورویکرد ما در حوزه منابع طبیعی نیز باید تغییر نماید وبه گونه‌ای برنامه‌ریزی شود تا مردم نیز در قبال حفظ منابع طبیعی احساس مسئولیت داشته باشند و همسوبا منابع طبیعی باشند.

در ادامه مدیرکل منابع طبیعی وآبخیزداری بصورت سرزده از اداره منابع طبیعی وآبخیزداری شهرستان بویراحمد بازدید کردند و همچنین در این بازدید مدیرکل منابع طبیعی وآبخیزداری استان ضمن تبریک سال جدید به کارکنان اداره منابع طبیعی شهرستان بویراحمد در راستای تسریع مسائل ومشکلات ارباب رجوع ها در اداره منابع طبیعی شهرستان بویراحمد دستورات لازم را صادر نمودند.

مدیرکل منابع طبیعی استان در این بازدیدگفت: یکی از برنامه‌های محوری منابع طبیعی توانمندسازی جوامع محلی، بهره‌برداران، مردم واشتغال‌زایی مولد برای روستائیان در راستای حفظ وتوسعه منابع طبیعی است.

جاوید بخت با اشاره به توانمندسازی جوامع محلی و توجه به مشکلات مردم در مناطق اجرای طرح‌های مختلف آبخیز داری گفت: همکاری تسهیل‌گران با منابع طبیعی تا حد زیادی مشکلات مردم در این حوزه‌ها حل وفصل خواهد کرد ومردم هم باید با منابع طبیعی مشارکت وهمکاری داشته باشند.

در ادامه این بازدید سید حسین رضوی نژاد رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان بویراحمد گزارشی از فعالیت‌ها و اقدامات انجام‌شده این شهرستان را تشریح کرد وگفت: در صیانت از منابع طبیعی از هیچ کوششی فرو گذار نیستیم واولویت وصدر برنامه‌های ما حفظ وتوسعه طرح‌های منابع طبیعی است.

انتهای پیام/

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.