کد خبر: ۱۹۹۰۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار:۲۱:۳۹ - ۱۰ فروردين ۱۴۰۲
عصر دنا: کارگاه تولید زغال با چوب بلوط در منطقه دشتروم شهرستان بویراحمد پلمب شد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

مدیر کل منابع طبیعی وآبخیزداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: با تماس مردمی با تلفن ۱۵۰۴ و اشراف اطلاعاتی، کارگاه غیرمجاز تولید زغال صنعتی در حین تولید زغال با چوب بلوط در منطقه دشتروم شهرستان بویراحمد، توسط نیرو های یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری استان با دستور مراجع قضایی پلمب شد.

سعید جاوید بخت مدیر کل منابع طبیعی وآبخیزداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: طی تماس مردمی با تلفن گویای ۱۵۰۴وهمچنین با حضور نمایندگان تعزیرات حکومتی استان، صنعت و معدن، نیروی انتظامی ونیرو های یگان حفاظت منابع طبیعی وآبخیزداری استان و شهرستان بویراحمد و با اشراف کامل اطلاعاتی کارگاه تولید زغال صنعتی که در حین تولید زغال با چوب بلوط بصورت غیره مجاز در منطقه دشتروم شهرستان بویراحمد بود توسط نیرو های یگان حفاظت منابع طبیعی وآبخیزداری استان و شهرستان بویراحمد وبا دستور مراجع قضایی پلمب شد.

پلمب کارگاه تولید ذغال در دشت‌روم

مدیرکل منابع طبیعی وآبخیزداری کهگیلویه و بویراحمد از ادامه طرح برخورد با عاملین تهیه و توزیع کنندگان زغال غیر مجاز با چوب بلوط خبر داد و افزود: زغال و قاچاق چوب درختان جنگلی بلوط، از مهمترین عوامل تخریب عرصه های منابع طبیعی بخصوص عرصه های جنگلی است.و با این افراد به شدت و حدت قانون برخورد صورت خواهد گرفت.

وی ضمن هشدار به افرادی که اقدام به برداشت غیرمجاز زغال از درختان جنگلی می نمایند، ادامه داد: اقدام قاطع و اثر گذار در انتظار سودجویان خواهد بود و در صورت شناسایی افرادی که اقدام به تولید زغال کنند برخورد قانونی انجام می‌شود.

جاوید بخت از مردم خواست از تخریب منابع طبیعی و قطع درختان جنگلی به منظور تهیه زغال خودداری کنند تا نسل امروز و فردایمان از این نعمت خدادادی بهره ببرند و انتظار میرود مردم استان در صورت مشاهده هرگونه تخریب و تصرف در عرصه های منابع طبیعی با تلفن رایگان ۱۵۰۴ اداره کل منابع طبیعی وآبخیزداری استان را اطلاع دهند تا از هر گونه تخریب وتصرف در عرصه های منابع طبیعی جلوگیری شود.

انتهای پیام/

ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
آغالی
|
United States of America
|
۱۴:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۱
اگر منابع طبیعی راست میگه شبها برن تو جاده ببینند شبی چند پژو 405حامل چوب بلوط از استان به سمت فارس برده میشه هرماشین چوب به قیمت 2میلیون به بالا فروخته میشه درصورتی که می‌دانند ورشوه می‌گیرند ورد می‌کنند که یه عده از خدا بی خبر دارن زیست محیط استان مارابه نابودی می کشاند خدا ازشون نگذره
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.