تاریخ انتشار:۲۰:۵۳ - ۱۰ فروردين ۱۴۰۲
عصر دنا: رئیس اداره صمت شهرستان دنا گفت: از ابتدای طرح نظارتی نوروز امسال، تاکنون از هزار واحد صنفی این شهرستان بازرسی شده است.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

درج با اعلام این خبر افزود: در این زمینه برای ۳۲۰ واحد صنفی متخلف شناسایی و دو میلیارد تومان جریمه شدند.
رئیس اداره صمت دنا همچنین از پلپ ۱۰ واحد صنفی در این طرح نوروزی خبر داد و یادآور شد: برخی نانوایی‌ها به علت بی نظمی در پخت و باغات تفریحی و سوغات فروشی‌های بدون مجوز بودند که در پلمپ شدند.
وی ادامه داد: بازرسان اداره صمت در2 نوبت صبح و عصر بر بازار نظارت دارند و شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هر گونه تخلف با سامانه ۱۲۴ تماس برقرار کنند.
مدیر تعزیرات حکومتی شهرستان دنا هم گفت در طرح نظارت بر بازار عید نوروز و ماه مبارک رمضان از واحد‌های صنفی پوشاک، کیف و کفش، آجیل فروشی‌ها کالا‌های اساسی، از قبیل گوشت، قند، برنج، روغن، و فرآورده‌های لبنی به مراکز عمده تولید و توزیع، مراکز اقامتی هتل ها، مسافربری ها، مجتمع‌های بین راهی و سنگ شکن‌ها بازدید می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.