تاریخ انتشار:۱۳:۵۷ - ۰۸ فروردين ۱۴۰۲
از ۲۵ اسفند تا ۷ فروردین؛
عصر دنا: بیش از هزار و ۳۰۰ تفرجگاه طبیعی، بقعه متبرکه و اثر تاریخی در کهگیلویه و بویراحمد پذیرای گردشگران و مسافران نوروزی است.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

به گزارش عصر دنا، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی این استان گفت: از بیست و پنجم اسفند سال ۱۴۰۱ تا ۷ فروردین ۴۲۸ هزار و ۱۲۱ گردشگر و مسافر نوروزی از جاذبه‌های طبیعی، تاریخی و مذهبی استان بازدید کرده اند.
سعید طالبی پور با بیان اینکه در این مدت ۱۵۶ هزار و ۹۰۸ گردشگر در کهگیلویه و بویراحمد اسکان یافته اند افزود: این تعداد گردشگر در هتل ها، مهمانسراها، مدارس و اقامتگاه‌های بومگردی کهگیلویه و بویراحمد اسکان داده شدند.
طالبی پور اضافه کرد: ۴۶ هزار و ۵۷۸ گردش از جاذبه‌های گردشگری استان در روز هفتم فروردین بازدید کردند که از این تعداد ۲۴ هزار و۶۶۲ نفر آمار اقامت رسمی است.
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد به گردشگر پذیرترین مناطق و اماکن گردشگری استان اشاره کرد و گفت: روستای کریک در شهرستان دنا، منطقه شلالدون باشت، بارگاه حضرت بی بی حکیمه (س) در گچساران، آبشار یاسوج و چشمه بلقیس چرام از شلوغ‌ترین جاذبه‌های گردشگری کهگیلویه و بویراحمد در تعطیلات نوروز امسال بوده است.
طالبی پور با بیان اینکه از هزار و ۳۵۰ مناطق گردشگری کهگیلویه و بویراحمد ۲۸۰ تفرجگاه طبیعی، ۳۰۰ بقعه متبرکه و ۷۷۰ اثر تاریخی است، افزود: بیش از ۱۲۰ مجموعه گردشگری در سطح استان شامل اردوگاه‌های تفریحی، خانه‌های مسافر و بوم‌گردی‌ها در ایام نوروز ۱۴۰۲ فعال است.

 
ارسال به دوستان
گزارش خطا
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین
آخرین اخبار