کد خبر: ۱۹۸۷۷
تعداد نظرات: ۶۰ نظر
تاریخ انتشار:۰۰:۵۸ - ۰۷ فروردين ۱۴۰۲
گزارش عصر دنا از ۵ سال عملکرد نافرجام "نستهن مقدم"؛
عصر دنا: امروز کمتر کسی را می توان در شهر یاسوج پیدا کرد که از وضعیت زیرساخت ها و مدیریت شهری و فرآیند پیشرفت متناسب با سایر مراکز استانی راضی باشد.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

عصردنا: تقریبا پنج سال و شش ماه از مدیریت "نستهن مقدم" بر شهرداری یاسوج می گذرد و در این دوره نسبتا طولانی شاهد فراز و فرودهایی در مدیریت شهری یاسوج بوده ایم که به اذعان نویسنده، امروز در بحث مدیریتی شاهد به اوج رسیدن کاستی ها هستیم.

امروز کمتر کسی را می توان در شهر یاسوج پیدا کرد که از وضعیت زیرساخت ها و مدیریت شهری و فرآیند پیشرفت متناسب با سایر مراکز استانی راضی باشد.

در این نوشته قصد داریم نگاهی به عملکرد شهردار یاسوج بیندازیم و از این منظر درخواستی از شهردار محترم شهر یاسوج داشته باشیم.
۱- کارکرد عمرانی
*پروژه‌ ۴۵ متری کمربندی آیت الله ملک حسینی که سال ۱۳۹۵ شروع و تا الان که این نوشتار به رشته تحریر در می آید، این پروژه افتتاح نشده است.
* پروژه عریض سازی و آزاد سازی خیابان جمهوری که از سال ۱۳۹۴ شروع شد و در زمان شهردار سابق تا حدودی پیشرفت داشت ولی تاکنون این پروژه بر زمین مانده است.
* پروژه پل چهارم بشار از سال ۱۳۹۴ شروع شده است که علی رغم اعلام چند باره افتتاح، هنوز به بهره برداری نرسیده است.
* بنظر یاسوج تنها مرکز استانی است که خیابانی به اسم سینما دارد اما سینمایی در آن وجود ندارد. سینما دنا شهر یاسوج در سال ۱۳۸۵ تخریب شد و حدود ۱۷ سالی می شود که مرکز استان از سینما محروم است.
* واژه "نهضت آسفالت" واژه نام آشنایی برای مردم شهر یاسوج است ولی در عمل وضعیت آسفالت های شهر در حالت غیرقابل قبولی برای شهروندان قرار دارد و این مورد با رشد چاله و چوله بعد از هر بارندگی، یکی از گلایه های ثابت مردم است. (در این مورد میتوان آسفالت های منطقه شرف آباد را از نقاط قوت شهردار دانست)
* نبود زیرساخت حمل و نقل عمومی و همچنین عدم ایجاد ایستگاه های مناسب شهری برای شهروندان
* عدم ایجاد ایستگاه کارگری مناسب در شان کارگران شهری برای ایام مختلف سال
* نبود پارکینگ های مناسب سطحی و طبقاتی در شهر به جهت رفاه شهروندان و پایین آوردن گره های ترافیکی
* پیش بینی نکردن طرح های روگذر و زیرگذر در سطح شهر برای پایین آوردن شدت ترافیک شهری
* عدم تغییر در کانال های و زیرساخت های شهری جهت کنترل سیلاب های شهری در زمان بارندگی ها
*عدم لایروبی جداول شهری پیش از بارندگی ها به جهت روان بودن حرکت آب های سطحی
* وجود دست اندازی های غیر استاندارد وبعضاً بدون علائم مشخص کننده در سطح شهر
* وجود نداشتن حفاظ در کانال های شهری که خطر جانی برای شهروندان خصوصا کودکان محسوب می گردد.
*عدم تکمیل خط کشی در خیابان های سطح شهر یاسوج
* مشکل در نامگذاری کوچه ها و خیابان ها شهر و پلاک بندی ساختمان ها
۲- کارکرد فرهنگی
* برگزاری دیوارنگاره (رنگ آمیزی و نقش بندی دیوارهای سطح شهر) و سمپوزیوم مجسمه های فلزی (المان های شهری) از کارهای ماندگار این شهردار است که البته در بحث المان های مجسمه فلزی، شاهد ضعفِ بومی گرایی و انتزاع زیادی در المان ها بودیم.
* تزیین و فضا آرایی شهری در مناسبت های مختلف از عملکردهای خوب این شهرداراست.
* عدم استفاده از ظرفیت فناوران و طرح های فناورانه برای معرفی شهر یاسوج، عدم پیش بینی جشنواره مناسب به جهت معرفی ظرفیت های گردشگری شهر و به طور کلی عدم استفاده مناسب از ظرفیت های رسانه ای در معرفی بهتر شهر یاسوج
* نبود فرهنگ سازی با استفاده از ظرفیت مناسب بیلبوردها، صدا و سیما، رسانه های محلی، تولیدات محتوایی و شبکه های اجتماعی و... در رابطه با وظیفه شهروندان (همچون تولید زباله، نحوه پارک خودرو، آسیب های اجتماعی، فرهنگ ایمنی،فرهنگ آپارتمان نشینی، استفاده از سرویس حمل و نقل عمومی، نحوه ایجاد فضای سبز و...)
* پیش بینی نکردن جایگاه اختصاصی جهت نصب دیواره نگاره شهری متناسب با موضوعات روز
۳- کارکرد مدیریتی
* عدم مدیریت در مولدسازی نیروهای مازاد شهرداری و حجم سنگین حقوق این افراد برای مجموعه شهرداری و خسارت آن در پیشبرد ماموریت اصلی شهرداری یعنی پیشرفت زیرساخت های شهری
* مشکل در حل مسئله جمعه بازارو در معرض خطر بودن این بازارچه شهری وامکان ایجاد فاجعه نظیر آتش سوزی
* حل نکردن گره کور ترافیک شهری
* عوارض چند برابری تمدید و ساخت پروانه شهری و متناسب نبودن تغییرات زیرساختی شهری با آن
۴- کارکرد در کنترل حواشی
* تکرار چنده باره تجمع کارگردان شهرداری بخاطر عدم دریافت حقوق طی دوره مدیریتی ایشان
* تکرار به تعویق افتادن پرداخت حقوق کارگران شهرداری گاها بیش از یکسال
*عدم ساماندهی جمعه بازار که می تواند بدلیل عدم استانداردهای کافی، فاجعه آفرین شود
*عدم شفاف سازی در خصوص نحوه جذب ۱۴۰ نفر در شهرداری یاسوج با وجود نیروی مازاد در این نهاد
* عدم شفاف سازی در خصوص سرنوشت افرادی که بصورت غیرقانونی جذب شده و برای آنها بیمه صوری رد شده بود

با نگاهی گذرا به عملکرد روبنایی (نه زیربنایی) شهردار یاسوج درمیابیم که این عملکرد متناسب با گذر زمان در پایتخت طبیعت ایران نبوده و این موضوع را می توان از رهگذر عدم برنامه کلان به جهت درآمدزایی و استفاده از پتانسیل های توریستی شهر دنبال کرد.

یادآوری این موضوع که نمیتوان با افزایش عوارض، فشار آوردن به شهروندان و چشم به جیب مردم دوختن یک شهر را اداره کرد از مواردی است که شورای شهر و شهردار باید مورد توجه قرارمی دادند.

حال اما با توجه به اینکه شورای شهر در استیضاح شهردار موفق نبوده و دوباره صحنه رویارویی اقلیت و اکثریت شده است لازم است از شهردار محترم درخواست کنیم که مدیریت شهری را به فردی شایسته تر تحویل داده و راه را برای پیاده سازی ایده های جدید باز کند.

ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۶۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۷
یاسوج الان دقیقا" مثل فلسطین اشغالی است. این آقا علیرغم ناتوانی در اداره ی امور شهر،جذب نیروهای فامیلی و بستگان و عدم توانایی در پرداخت حقوق کارگران و چاله چوله های این شهر بی در و پیکر و ...چنان به این صندلی چسبیده که یاسوج نگین شهرهای ایران را عملا" به یک شهر ویرانه تبدیل کرده است؛هیچ خدمتی هم نمی تواند ارائه دهد.
پیرو فرمایش نماینده ی ولی فقیه شورای شهر باید منحل شود و یک شهردار کاربلد از مهندسین خوب اصفهان برای سر و سامان دادن به شهر برگزیده شود و این عروس شهرهای ایران و زاگرس برای گردشگری مهیا شود تا از قبل ِ آن استان منافعی به دست آورد.
پاسخ ها
شبگرد تنها
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۹
عرض کنم خدمت همه عزیزان، نخستین مقدم دورانی در شرکت آرد و‌نشاسته بود، همون موقع مسئولیت داشت، کارخانه آرد یاسوج، تامین‌کننده ، گلوکز شیرینی آیدین و چندین شرکت بزرگ بود، یه دفعه خط گلوکز رو همین مقدم عزیز تعطیل، بعد یه مدت اعلام ورشکستگی و کارخانه ای که سال ۷۹ قیمتش ۱۴ میلیارد بود و فروخت ۵ میلیارد

اگر باور ندارین، از کارکنان ۲۰ سال پیش کارخانه قند که همه آواره شدند بپرسید
یعنی اون دوران برای کارگری در کارخانه آرد و نشسته باید پارتی بسیار گردن کلفتی میداشتی، چون حقوقش دوبرابر کارکنان رسمی دولت بود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۷
مقدم متهم ردیف یک ناتوانی در اداره ی شهر است.
آشنا،احمدی کیش و جاودانه به عنوانان پشتیبانان این مدیر ناتوان و عامل ویرانگی شهر باید به مردم معرفی شوند تا نسبت به ضعف مفرطِ بانیان وضع موجود شهر پی ببرند و تنبهی تاریخی در عدم اقبال به آنها نصیب شان کنند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۷
تخلفات آشنا پیگیری شود و به نهادهای نظارتی و دستگاه قضایی معرفی شود.
یاسوج
|
Netherlands
|
۱۱:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۷
آقای مقدم توسط نماینده بویراحمد و دنا ساپورت میشود و با اعمال نفوذ در نظرات آقای احمدی کیش ،جاودانه و آشنا متأسفانه اتفاقی رخ نمی دهد تا روشنفکر هست مقدم هم شهردار است ..مگر اینکه وجدان ها بیدار شوند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۸
برعکس
مقدم خاری ست در چشم‌نماینده
همه این دسیسه ها علیه شهردار زیر سر روشنفکر است
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۸
میشه بگید شهردار در کدوم دوره شهردار شد؟ اون موقع نماینده فعلی یاسوج کجا بود؟چرا الکی حرف میزنی....در ضمن شهردار و شورای شهر انتخاب میکنن ....
تامرادی
|
Netherlands
|
۱۱:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۷
..... های عضو شورای شهر مقصرهستند نه مقدم
مدیر پایگاه از نام بردن اسم طایفه ها معذوریم
همشهری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۷
من حدود 20 ساله تو یاسوجم تا یاد دارم همینطور بوده هیچ تغییری نکرده چرا شهردار های قبلی را مواخذه نمیکردید شهردار بخاطری که به شوراهای مخالف باج نمیده اینطور دارین علیه ایشون اخبار سو میزنند این شهر بخاطر قوم گرایی و طایفه گرایی مطمعانا تا یک قرن دیگه هم پیشرفت نمیکنه و واقعا جای تاسف داره که انصاف را گذاشتید زیر پا اون شب تو یه مصاحبه از مقدم شهردار دیدم که میگفت 200 میلیارد از اداره های یاسوج طلب داریم ولی هیچ یک از شوراهای مخالف حاضر نیستند همکاری کنند پیگیر بشیم و وصولش کنیم آیا به نظر شما مردم این شوراها بخاطر مردم هستند مطمعنا بخاطر مردم نیستند و فقط بخاطر منافع شخصی خودشون هستند و اینجا هم یه انتقاد از آقای مقدم دارم شما بهترین پست را در آب و خاک کشور داشتید بدون هیچ دلیلی اومدید خودتون رو تخریب کردید و دهیار روستای یاسوج شدید این حرکت از شما به دور بود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۸
باسلام من درتعجب هستم که این فرمایشات به چه منطقی گفتی اصلا داخل خیابون های شهرچرخ زدی پیاده روها چطور به چی این شهردارقسم پارک تشریف بردی ورودی شهرچطور حال انسان بهم میخوره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۷
نام یاسوج و شرایط حالش مرا به یاد این جمله ی ابن بطوطه جهانگرد مغربی می اندازد که هنگام بازدید از شهر غزنین و با یادآوری شکوه شهر غزنین و شوکت غزنویان می نویسد:(شهری ویران است و اگر چه روزگاری آبادان بوده، امّا اکنون جز ویرانه ای از آن نمانده است.)
حقیقت امر این است که مقدم در مدیریت ناتوان است و کیوان آشنا،جاودانه و احمدی کیش در این ویرانی شریکند و کسی که پشت صحنه عاملِ اصلی ویرانی این عروس شهرهای ایران است و پشتِ صحنه بر این طبل ویرانی می کوبد،کسی جز نماینده ی ضعیف فعلی بویراحمد(ببخشید کهگیلویه) نیست چون مسکن و ماوایش جای دیگری بوده و سرش برای این شهر درد نمی کند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۸
بویراحمد باید یک نماینده اصیل بویراحمدی داشته باشد
شهروند
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۸:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۷
چرا به تخلفات رسیدگی نمیشه و با اعضای فاسد برخورد نمیشه؟
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۲۰:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۷
تمامیه این مطالب وبه دنبال آن تمامیه این کامنت ها مشخصه نوشته چه کسانی هستند، ایشون چون زیر بار قدرت های مالی زورگویان تمامیت خواه نمیره مورد حجمه قرار گرفته وگرنه تا بوده همین بوده، با خودتون میگید ای خدا این آقا 5 سال دست ما رو بسته اجازه هیچ غارتی بهمون نداده تنها راهش ایجاد این فضاها هاست چه بسا که یه چیزی توش دراوردیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۷
هجمه یا حجمه؟!
پاسخ ها
ف.ر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۸
ایشون هیچ کار عمرانی انجام نداده شهرو به گند کشیده
شهروند
|
United States of America
|
۰۴:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۸
درجواب برادری که گفت زیربارزیادخواهی نمیره بایدگفت ۷نفرازفامیل ودوست خودش رادردفترخودش بصورت غیره قانونی گمارده یکی اراینان اقای م... هست ووووووپس چراکارعمرانی انجام نمیده بخداخجالتداره
سروش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۸
شهردار ی که توان کار نداره کنار بکشه یه فرد اصلح بیاد سر کار اگر اب هوای یاسوج نبود عمرا کسی به شهر یاسوج مسافرت کند شهر از لحاظ خدمات رسانی صفره مگه این شهر شهردار نداره پر از چاله و چوله حاشیه خیابانها پر از اشغال شهری که پایتخت طبیعت کشورو یدک میکشه این وضعیتش هست .خجالت نمی کشید
شهروند
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۸
مقدم باحق تقدم یاسوج رابه دهستان بزرکی تبدیل کرده وبایدبه یاسوج گفت دهستان ویران،تاامکانات شهرداری ومزایای انچنانی دراختیاردارد وبستگان ودوستانش ازش استفاده میکنندکنارنمیرود،روی مقدم ازسنگ پای قزوین همووو
ر.ف
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۸
اداره بازرسی ورود کند ببینن کم کاری برای چی بود که وضعیت شهر به این شکل شده خدایی نمیونم بر چه اساسی یاسوج گذاشتن مرکز استان
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۸
اونایی که امروزه دارند موضع گیری میکنند همان های هستند که موقع سر کار آمدن آقای مقدم هم مخالف بودن این ها همان های هستند که فقط بدی های طرف مقابل را میبیند خیلی دلم میخواد اگر کسی از آشناها ی خودشون هم بر مسند شهرداری یاسوج می‌نشست هم همین حرف ها را می‌زدند
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۸
آخ اخ معلوم خیلی سوزشتون زیاد شده
پماد ضد سوزش دارم براتون
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۸
با سلام نماینده محترم هیچ نقشی در ماندن یا رفتن شهردار نداره
همین شورا هایی که با دادن کارت شارژ الان در راس تشریف دارن شهر را به بنبست رساندند وه این وضع هیچ وقت درست نخواهد شد رسانه هایی که اینقد حرف از کارهای غیر قانونی وخلاف در شهرداری یاسوج می زنن چرا این اسناد را منتشر نمی کنن تا قوه قضائیه رسیدگی کنه پس نتیجه می گیریم دست رسانه ها و عوامل فساد همه تو یه کاسه هست مرد باشید و واقعیت ها را برای مردم بازگو کنید و امیداورم فسادی نباشه فقط سو مدیریت باشه
یا علی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۸
چرا باید ی پرواته ۷۰۰ میلیون باشد اگر این مبلغ را مردم داشتن که بهاش خونه می ساختن و از اورارگی در می امدن
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۸
...طوری که شما از یاسوج تعریف میکنید یکی ندونه فک میکنه یاسوج قبلاً بهترین شهر دنیا بوده الان شده به قول شما فلسطین...
بله یاسوج مشکلات زیاد داره ..شکی نیست ولی انصاف هم خوبه ..سالهای قبل کجا بودین ..اینهمه تخریب و بی انصافی تا کی...خودتون باکاراتون با رسانهاتون نهایت قومیت گرایی وانحصار طلبیو دارید نشون میدید...چرا باید همیشه همه چی به کام شما باشه ...چرا میخواهید تا ابد علیه یک طایفه سیاه نمایی کنید...شماها که خودتون چهل ساله همه کاره استان بودید.‌چیکار کردید..‌‌.خجالت بکشید‌‌‌....شما که کار رسانه ای میکنید اون پول های میلیاردی میلیاردی که با رانت و بدون کوچکترین ضمانتی از بیت المال حیف و میل شد چرا دلت نسوخت....چرا همه چیو ربط می‌دین به نماینده یاسوج.....شهردار چند سال قبل از نماینده فعلی انتخاب شد؟با تخریب وتهمت وسیاه نمایی به جایی نمی رسید....‌
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۸
یاسوج نیاز مبرم به چند دوربرگردان دارد تا ترافیک کاهش یابد.
واقعا مقدم خیلی خیلی خیلی ضعیف عمل کرد.
همشهری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۸
شهرداریهای قبلی چه گلی به سر شهر زدن بعدش با ای وضعیت اقتصادی واقعا حقوق کارمندان را بدن باید به شهردار احسنت گفت ای همه مغازه داخل شهر چند در صداشون عوارض دادن درآمد شهر از کجا تامین میشه پس وجدانت کجاست که با حب و کینه متن میزنی حالا که وجدانت خوابه خداوند خودش بیداره
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۸
با‌عرض‌سلام‌خدمت‌هم‌شهریان‌محترم‌وشهردار‌وشورای شهر یاسوج‌ جناب‌شوراهای شهر‌یاسوج‌ قوم‌گرای را بزاریت لطف‌کنیتون‌به‌خیابونهای‌وکوچهابرسیت نگاه به استان فارس کنیتون الان چن سال شورا اومدن همه با خودشون مشکل دارن هرکه مشکل داره یا نمیتونه کار کنه بره کنار یکی بیاد تا خدا روبشناسه
امیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۸
هیچ‌کسی نمیاد‌مثل‌دکتر بهرامی‌نخواهد آمد که به یاسوج برسد
Mahdi
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۸
کار هر کس نیست خرمن کوفتن / گاو نر میخواهد و مرد کهن ... ( خاک دوعالم بر سر کسی که این بلاهارو بر سر این شهرمیاره)
صبوری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۸
آواز دادند كه: "سنگ دهيد!"
هيچ‌كس دست به سنگ نمي‌كرد، و همه زار مي‌گريستند، خاصه نشابوريان.
پس مشتي رند را سيم دادند كه سنگ زدند....
#مقدم با اقتدار
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۸
دلیل نابودی این شهر اول شوراها است بعد شهردار
شوراها منحل و شهردار غیر بومی انتخاب گردد
نفرین ما و نسل های آینده دامن گیر شورای شهر و شهر دار می گردد
جناب مقدم میشه بفرمایید تا چه تاریخی دل از شهرداری نمی کنید
خدا وکیلی دلت برای مردم مظلوم این شهر بسوزد و بروید به سلامت
واقعا خسته شدیم از ناتوانی های شهرداری
بینام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۸
چون توو خبرگزاری ها میگن بده پس معلومه آدم خوبیه حتما توو جناح اینها نیست
امین
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۶:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۸
دقیقا همه ی گفته های بالا عین واقعیته
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۸
بخداقسم شهربه ویرانه تبدیل شده همه میبینن ومیدونن ولی چه بایدکردخودمون اینجوری خاستیم پس بایدبسوزیم وبسازیم راهی جزتدبیرنیست همشهری های عزیز واقعا موقعه بارندگی داخل خیابون های شهردورزدین مثلا پایین ترازگلزارشهدا بلوارقرنی شهرک ها نه جدولی نه هیچی واقعا بایدبه حال این شهرگریست شهرداروشورای شهرهمه مقصرن تادوره بعد موقعه انتخابات همه شمارازیارت میکم که چجوری پای صندوق ای رای دعواراه می اندازید حق این استان این نیست شورای بیشترمقصر هست تاشهردار چون همه دستشون تویه کاسه هست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۸
خدا به فریاد ما برسد بعد از بلای مغول و اسکندر حالا بلای سومی که مشتی گشنه تشنه اند بر این دیار نازل شده
خدایا حتی اگر سبزی و گیاه و برگ درختانمان را خوردند،حداقل ریشه ی درختانمان را از این آفت محافظت بفرما!
عمران
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۸
سلام
راستی کسی از ۴۵ متری آیت الله ملک حسینی خبر داره تا کجا پیش رفت؟هفت سال هست ما منتطریم
بویر احمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۸
دلیل نابودی شهر گرمسیری ها هستند که گاو و گوسفند را فروختن و راهی شهر بی در و پیکر یاسوج گردیدندخدا لعنت کند کسی را که گفت یاسوج مرکز اسنان بیایید دهدشت بشه نرکز تا شاید بار و بنشون را ببندند و برون
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۸
آقای مقدم به تنهایی نمیتونه مشکل یاسوج را حل کند مشکل اصلی شورای شهر هستند که دنبال معامله گریند هیچ شهری در کشور مثل یاسوج پیدا نمیشود کع این همه نارسایی داشته باشد آن هم مرکز یک استان
رسام رستمی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۸
مقدم که شهرداری رو بلد نبود … همین شوراهای خدا نشناس آوردنش سر کار الانم خودشون دارن تخریبش میکنن ، چرا؟؟؟! چون پول مفت نیست که برای خواسته هاشون آزاد کنه…
شورا های شهر یاسوج بی عرضه ترین قسمت تاریخ این شهر هستند
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۸
شهر و دیارمون به فنا رفت ک رفت ک رفت
رکنی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۸
در جواب بندی که مدیر محترم سایت فرمودن که جذب ۱۴۰ نفر باید عرض کنم خدمتتون که این تعداد از عزیزان نیروهای شرکتی شهرداری با سابقه بیش از ۲۰ سال حتی و .... بودن که طبق قانون مجلس که تصویب کردن که نیروهایی که ایثارگری و جانبازی و .... دارند باید تبدیل وضعیت شوند انجام گرفته و نیازی به شفاف سازی ندارد که همه ی این نیروها از فیلتر گزینش رد شده اند

بقیه ادرات استان و کشور هم این بخشنامه اجرایی شده پس دنبال بهونه الکی نگردین لطفا
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۸
مقصر شهردار نیست مقصر اصلی شورای شهر بی‌کفایت است که شهر را ملک پدرشان می‌دانند و شهردار نوکر آنها...خودشان از اول یک آدم نالایق را شهردار کردند تا مطیع خودشان باشد بتوانند راحت نیروهایشان سرکار بیاید ....این آدمها فقط بدرد این می‌خورند که از سر نانوایی برای زنشون نون بگیرند نه اینکه شورا و شهردار شهر شوند .....اینها شهردار خانه خودشان هم نیستند ....
لیاقت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۸
جناب، من با شهردار مخالفم ولی برنامه های شمااز یک نماینده که هیچ از رییس جمهور هم برنمیاد .
میشه بگید یاسوج کی و درکدوم دوره و نماینده و شورا اباد بوده که ماهم بدونیم یه پزی بدیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۹
شهرداربروداردکان فارس دوره کار
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۹
خلایق هرچه لایق یاسوج مرکز استان همینه برای توهین به گرمسیری ها مانبودیم یاسوج همون بلی دون بی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۹
باسلام ،واقعا چرا تنها شهرداری که اینقدر سرکار موند فقط مقدم بود ،چرا شوراها فقط مقدم را انتخاب میکنند ،من به شخصه میگم بدترین شهردار این شهر بود ،چون از همه لحاظ عقبیم ،میخواد یه بلوار را درمهریان تا زندان مرکزی درست کنه الان دوساله هنوز درست نشده تمام بلوارها دارند خشک می‌شود نه گلی نه درختی ،اون درخت‌هایی هم که هستند نصفشون خشک شدن من به شهردار مقدم گفتم یه فکری به حال گل و گیاهان و درختان چمن های این شهر بکنید نزارید خشک بشه گفتند آب نیست گفتم شهر قم یه شهر کویری هست تو کوهاش هم چمن گل ودرخت کاشتندگفت اونها آب فاضلابی دارند از این حرفها بابا کسی نیست بگه حداقل از آب رودخانه آبیاری کنید ،از کجای شهر گلایه کنیم که شما نگید دارید تخریب میکنید از جمعه بازاری که عین حلبی آباد هست ،یا از آسفاتها تخریب شده یا از محله های بدون آسفات که در زمستان گل هست در تابستان خاک ،از کدوم بگیم که شما باور کنید ما قصد تخریب نداریم ولی دیگه تحمل این بی توجهی ها را به شهرمون نداریم ،درپایان آقای مقدم برای رضای خدا خودت کنار برو واز اصفهان درخواست شهردار کنید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۹
این شهر قدمت شهری نداره زیاد مخالفت نکنید از طرف بچه های بلاد شاپور.......... ..... خخخخهخخخ
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۹
حقیقتا تا شورای شهر منحل نشه شهرداری هیچ پیشرفتی نمیکنه و
چون شورا به شهردار دستور میده این کار بکن اینکار نکن . اگه منحل بشه شهردار حواسش به نیروهاش و شهرش هست نمیزارنش به امام حسین . خصوصا شورای دور قبل آقای اکبری تبار اقای دهرابپور بیچاره کردن شهرداری و شهر رو فقط دنبال سیاستهای خودشون بودن انقد سنگ اندازی کردن جلوی پای دکتر مقدم که خدا بالاسری میدونه انقد کار شکنی کردن
که مقدم که نه خدای مقدم هم نمیتونه جمش کنه ولی شهردار هم خدایی داره خودش شاید اینا رو نبینه خداش که میبینه
....
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۹
گچساران از یاسوج بدتره.متاسفانه تا زمانی ک افراد نالابق و بیسواد فقط بخاطر باندبازی وسیاسی بازی بر کرسی شهرداری و دیگر نهادها میشینند همین اوضاع داریم
پاسخ ها
علیرضا
| Switzerland |
۱۴:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
اگه شورا نبود که امثال مقدم خواب شهردار شدن رو تو خواب هم نمی‌دیدند
ناشناس
|
Germany
|
۰۲:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۹
تا الان در در زر
مسعود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۹
درجواب اون اقایی که شهردارگفت ۲۰۰میلیاردطلبکاره ازبرخی نهادها:بخداقسم اگه ۳۰۰میلیاردهم توشهرداری پول باشه تااقای مقدم هستش این شهرروزبه روزمخروبتروگمشده ترمیشه :باباحالمون بهم میخوره بخداتوهرخیابونی که پامیزاریم وواقعانمیدونم این اقاچراهیچ تدبیرومدیریتی نداره وباشاسی بلندتوخیابون چرخ میزنه نمیبنه زیرپاش وپایین شهروبابایخورده وجدان داشته باش خودت کنارنمیری داداشت پسرتوبزارمطمعنم بیشترکارایی داره
رامین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۹
والله مردم همش دروغه یک مشت ارازل بی سواد و سفارشی بی سلیقه متفکر اومدن سر کار یاسوج را افغانستان امروزی کردند مقدم جز ویرانگری. هیچ چیز برای یاسوج نبود هم نماینده ما بی لیاقته هم شهردار ما خدا لعنتت کنه ...که هر جا رفتی یک مدیر قوم قبیله ای آوردی سر کار تا وضع استان به این روز افتاده مقدم سواد سلیقه ای و تفکر سازندگی نداره که بخواد کار کنه. اینا برنامشونه یک روز میان شهردار مایه دار میشن بعد با وسعتی از خرابی شهر رو تحویل میدم به یک شهردار دیگه مثل خودش پس فردا که میبینم همه می‌شناسمش ثبت نام می‌کنه نمایندگی مجلس شورای اسلامی. سفارش های منصبی متعصبان قبیله ای قومیت گرایی مانع پیشرفت این استان شده که امروز ما همه این سفارش بازی های منصبی را بر روی نماینده و شهردار و مدیر کل های انتخابی توسط نماینده که همشون آشنا منصبی هستند میبینیم خدا لعنتشون کنه مثل شیراز ورودی شهری. مبلمان شهری فضای سبز. پل هوایی چراغانی هیچ چیز نداریم دلمان به چه خوش باشد اونوقت می‌آید میگید عملکرد شهردار. قانون نیست وگرنه با این عملکرد ها باید اعدام کرد. شهر رو یک جوری ساختید که نوجوانان مردم را تحریک می‌کنه بگردید تو شهر ببینید کی شلوار شش جیب تنش نیست ببینید کی گاز. زنجیر پنجه بوکس تو شلوار ش نیست انحرافات اجتماعی و اقتصادی و فرهنگی و جنسی رفته بالا بخاطر چیست بخاطر اعمال شهردار و شورای کثیف شهر و شهرداری می‌باشد لعنت بر شما ها که نژاد پرستی تو جون همتونه نمیزارید آدم های شایسته بیان سر کار از آخرت بترسید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۹
سلام شهر یاسوج دهاتی ها خراب کردن کدوم شهرداری در ایران برحسب جمعیت اینقدر نیرور دار کدوم شهر ایران این همه کیوسک را اجازه دادن در خیابان‌ها وپیاده روها بگدارند شما پشت هتل آرم نگاه کنید چند نفر اومدن پیاده رو را در گذاشته اند این کار خوب شهرداری تمام سر محل دویدن قهوه فروشی باز شده داخل کیوسک وترافیک بوجود میار بلوار امام ۶۰متری کار شهردار وملعنت شورا هست مردم شما کیوسک های شهر یاسوج بشمارید آمار کیوسک شیراز یا اصفهان هم بگیرین اگر یاسوج بیشتر نبود من دورغ گو هستم آقای شورا شهردا ر این کار باعث ترافیک شهر شعور این شورا فقط برای کنترل یک روستا خوب
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۹
برادر محترم اینجا جای تبلیغات نمایند نیست اتفاقا شهرداری آقای بهرامی ورشکسته کرد هنوز هم همین شهردار دارد بدهی بهرامی را می ده می تونید تشریف بیارین مالی شهرداری وطبکاران زمان آقای بهرامی رالیست بگيرين تعریف نکن
امیرمنصور
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۹
شهردار از انتخاب شورای شهر و‌نماینده مجلس هم از انتخاب مستقیم مردم... وضعیت اسف بار شهر و استان هردو نتیجه همین تعصبات کور و‌جاهلانه در رای دادن و انتخاب افراد فوق العاده ضعیف و ناتوان و حذف افراد توانمند از پست های مدیریتی است. در طی چهارسال اخیر شهرداری ک فقط ی تابلو بوده و هیچ اقدام موثری نداشته. وضع بقیه دستگاههای اجرایی استان هم یکی از یکی اسف بار تر .... از مراکز درمانی تا اموزشی و ورزشی چ فرخنگی و عمرانی و... پانصد سال مانده به تمدن کنونی سایر استان ها
شهروند
|
United States of America
|
۰۳:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۹
باسلام
برای بنده چیزی که خیلی سواله اینه که مقدم یه ذره غرور و شخصیت نداره که خودش محترمانه استعفاء بده. بی ابرویی به چه قیمت؟بابا این شهر رو به ۳۰سال پیش عقب کشوندی .ن کار عمرانی میکنی و ن عرضه دادن حق و حقوق کارمنداتو داری.فقط دلت به این خوشه که اسم شهردار روت باشه بزرگترین خیانت به این شهر رو شورای شهر کردن و میکنن که فقط کارشون باج گیریه .اگر صحابی توی این شهر بودیکی میومد بررسی میکرد ببینه هرعضوشورای شهر چند تومان کارت فروشگاه رفاه گرفتن.به جرات میگم بیشتر از ۱۰میلیون.بعد سهم کارگر بیچاره چیه؟؟باباخجالت بکش
نام آوازه شهردار توی مدیریتهای قبلیش هم کاملا مشهود هرجایی مدیربود اونجارو به خاک سیاه نشوند.اقایون شورای شهر حواستون باشه که حواسمون به بی کفایتیتون و باج گیریها و منافعتون بوده فردا روز برای دور بعدی گردن کج نکنید جلو خونه هامون .
کاش یکی دلش به حال این مردم مظلوم و بیچاره این شهرمیسوخت و این مردک رو عزل میکرد و یه فکری به حال این شهر میشد.این ادم سوادی که نداره نیروهای کاربلد رو هم به حاشیه کشونده
وای به حال شهری که نستهن مقدم شهردارشه
مارگون
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۹
بنطرم مقدم باید از شهرداری استعفا دهد و سریع برای نمایندگی ثبت نام کند
هم محبوبیت دارد
هم مقبولیت دارد
علیرضا
|
Switzerland
|
۱۴:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۱/۱۳
مقدم که برای شهردار شدن انتخاب نشد که امروز بخاطر شرف بر باد رفته اش بخواد استعفا بده
مقدم رو آقایان هدایت اکبری و آشنا و احمدی کیش و اکبری تبار آوردن برای نوکری خودشون و انجام کارهای بر زمین مانده از دوره قبل یعنی آقای جاوید
مقدم که شهردار نیست
مقدم رو تشکیلات... و سیاسی حمایت می‌کند برای رسیدن به مقاصد خودشون
در همین دوره ی جدید کلک مقدم کنده بود که متاسفانه با حمایت استاندار و آقای روشنفکر و موحد نماینده ی کهگیلویه و در راستای قومی گری و استفاده ی حداکثری از ایشان ، نداشتن پرونده ی ایشان درخ وزارت کشور مطرح و تمام شود
هدایت اکبری بیشترین نقش رو در هدایت و کنترل آقای مقدم دارد که متاسفانه کامنت گذاران کمترین اشاره ای به آن نکردند
مقدم فقط عروسکی ست که آقایان هدایت اکبری و احمدی کیش و آشنا برای رسیدن به مقاصد خودشون دارند صحنه گردانیش می‌کنند
جناب آقای روشنفکر هم برای چند عدد رأی و عدم شرمندگی مسایل ایلی و طایفه ای پا رو همه چی گذاشته و استان و بویراحمد و یاسوج رو فدای بویراحمد سفلی کرده که قطعا جواب این خیانت‌ها را باید بده
مقدم هیچ التزامی به.... نداره و اما.... داره کیف و حال خودش رو می‌کنه
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.