کد خبر: ۱۹۸۶۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار:۱۸:۵۹ - ۰۵ فروردين ۱۴۰۲
فرمانده انتطامی کهگیلویه و بویراحمد خبر داد
عصر دنا: فرماندهی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: با اقدامات خوب صورت‌گرفته حوادث و تلفات جاده‌ای و همچنین سرقت‌های ایام نوروز کاهش داشته است.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

سردار کیقباد مصطفایی، فرماندهی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد در رزمایش طرح ارتقای امنیت اجتماعی، پیشگیری از سرقت ایام نوروز عنوان کرد: تمرکز پلیس در تعطیلات نوروزی ۱۴۰۲ بر چند موضوع است که یکی از آنها پیشگیری از وقوع سرقت و کشف اموال مسروقه مال باختگان است که در طول ایام نوروز چندین مورد سرقت گزارش شد که شناسایی سارقین و مال باختگان در دستور کار قرار گرفت.
فرماندهی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: برخورد با معتادین متجاهر و جمع‌آوری خرده‌فروشان مواد مخدر که امنیت روحی و روانی جامعه را دچار مخاطره می‌کنند از دیگر موضوعاتی است که پلیس در ایام نوروز در دستور کار قرار داده است.
وی افزود: محور سوم اقدامات پلیس در تعطیلات نوروزی، پیشگیری از وقوع تصادفات و حوادث جاده‌ای است که طرح پلیس در حوزه راه از ۲۴ اسفند ماه با راه‌اندازی ۲۳۷ گشت انتظامی در سطح استان آغاز شد که بخشی به صورت خودرویی و بخشی به صورت پیاده انجام وظیفه می‌کنند.
این مسئول ادامه داد: در این طرح ۱۴۴ گشت در حوزه پلیس راهور انجام وظیفه می‌کنند که ۶۶ مورد به صورت گشت خودرویی هستند، ۶۷ تیم در حوزه پلیس راه فعال‌اند که ۵۳ تیم به صورت محسوس و ۱۴ تیم نامحسوس در حال کنترل وضعیت استان هستند که با اقدامات صورت گرفته شاهد کاهش تصادفات فوتی و سرقت‌ها هستیم.
وی عنوان کرد: رزمایش طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و پیشگیری از سرقت‌ها متمم طرح نوروزی پلیس است که از ۲۷ اسفند سال گذشته آغاز شده و تا ۱۳ فروردین ادامه دارد.

سردار مصطفایی ادامه داد: رزمایش طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و پیشگیری از سرقت پلیس با توجه به حساسیت پیشگیری از وقوع سرقت‌ها و دستگیری سارقین جزء اولویت‌های فراجا است که در تمامی استان‌ها از ظرفیت یگان ویژه استفاده می‌شود.
فرماندهی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: امید می‌رود همراهی و هم‌افزایی یگان ویژه در ماموریت شناسایی سارقین منجر به ایجاد امنیت روحی و روانی جامعه شود.

انتهای پیام/

ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
شهروند
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۵:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۹
بگین بنده خدا چیزی نمانده که دزدا ببرن. همه را قبل عید بردن
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.