کد خبر: ۱۹۸۵۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار:۲۰:۳۷ - ۰۱ فروردين ۱۴۰۲
از بیست و پنجم اسفند ماه سال گذشته تاکنون؛
عصر دنا: به گفته مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد از روز بیست و پنجم اسفند ماه تاکنون ۳۱ هزار نفر از جاذبه‌های این استان بازدید کردند.
پایگاه خبری تحلیلی عصردنا (Asrdena.ir):

سعید طالبی پور افزود: براساس داده‌های سامانه نظارت بر تاسیسات گردشگری، از این تعداد افزون بر ۱۲هزار و ۸۰۰نفر در استان اقامت کردند.
وی ادامه داد: در ۲۹ اسفند ماه، آخرین روز سال ۱۴۰۱ بیش از ۱۴هزار و ۵۰۰ نفر از استان بازدید و ۶ هزار و ۵۶۰ نفر هم در استان اقامت گزیدند.
وی تصریح کرد :گردشگران و مسافرانی که در چند روز گذشته وارد استان شدند بیشتر از آبشار یاسوج، روستای کریک و غار ده شیخ دنا، پارک شلال دون باشت، بارگاه بی بی حکیمه (س) در گچساران، چشمه بلقیس چرام و حرم امامزاده محمد کهگیلویه بازدید کرده اند.
طالبی پور اظهار ظرفیت اقامتی مسافران نوروزی در سطح کل استان را تا ۱۰۰ هزار نفر در اقامتگاه‌های رسمی و سایر موارد ذکر کرد و گفت: افزون بر ۲ هزار و ۵۰۰ تخت اقامتی رسمی تحت نظارت سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان قرار دارد که مورد استفاده گردشگران و مسافران نوروزی قرار می‌گیرد.
طالبی پور افزود: علاوه بر مکان‌های رسمی، فضای مدارس، سالن‌های ورزشی و هلال احمر، شهرداری‌ها با پیش بینی شرایط خاص و حتی بارندگی در ایام نوروز، در مجموع تا ۱۰۰ هزار ظرفیت اقامت در نظر گرفته شد.
۱۲پایگاه و ۱۶۳ آموزشگاه در قالب یک هزار و ۲۶۱ کلاس توسط آموزش و پرورش استان برای اسکان مسافران نوروزی ۱۴۰۲ در استان تدارک شده است.

انتهای پیام/

ارسال به دوستان
گزارش خطا
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
بویراحمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۰۲
کم دروغ تحویل ملت بییت ۱۳ هزار گردشگر .
این عید از روی نداری بی عرضه ترین عید تاریخ ایران بی به لطف دولت
ارسال نظر
نام:
ایمیل:
* نظر:
*عصر دنا ، معتقد به آزادی بیان و لزوم نظارت مردم بر عملکرد مسئولان است؛ لذا انتشار حداکثری نظرات کاربران روش ماست. پیشاپیش از تحمل مسئولان امر تشکر می کنیم.
*طبیعی است، نظراتي كه در نگارش آنها، موازین قانونی، شرعی و اخلاقی رعایت نشده باشد، یا به اختلاف افكني‌هاي‌ قومي پرداخته شده باشد منتشر نخواهد شد. خواهشمندیم در هنگام نام بردن از اشخاص به موازین حقوقی و شرعی آن توجه داشته باشید.
*چنانچه با نظری برخورد کردید که در انتشار آن دقت کافی به عمل نیامده، ما را مطلع کنید.
*اگر قصد پاسخ گویی به نظر کاربری را دارید در بالای کادر مخصوص همان نظر، بر روی کلمه پاسخ کلیک کنید.
پر بحث ترین